computer-dl

پوریا سرمستی

computer-dl

http://computer-dl.loxblog.com

ایرانیان دانلود

ایرانیان دانلود

ایرانیان دانلود

به وبلاگ من خوش آمدید

ایرانیان دانلود

 
کاربر مهمان، خوش آمديد!   امروز  
 
فهرست اصلی
لینکهای سریع
صفحه اول
آرشیو
ایمیل
موضوعات





آرشیو مطالب

لینکستان
آرشیو تماس با ما


دانلود پکیج سری بازی های مکس پین Max Payne: Anthology

 

دانلود پکیج سری بازی های مکس پین Max Payne: Anthology

:: به همراه لینک خرید پستی ::

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

▐نسخه های سالم به همراه کرک + روش نصب و کرک تمامی نسخه ها ▐

بار دیگر با پکیج ویژه و متفاوتی در خدمت شما کاربران عزیز هستیم. مجموعه ای کامل از سری بازی های مکس پین مشهور که تداعی خاطرات خوش از این بازی تاریخی می باشد را گردآوری کرده ایم تا بلکه سهمی در یادآوری خاطرات خوش گذشته شما عزیزان داشته باشیم. سری بازی های مکس پین در نگاه کلی : در سال 2001 با عرضه بازی کامپیوتری فوق العاده و بسیار زیبای مکس پین انقلابی در عرصه بازی های کامپیوتری به وجود آمد و همگان با این سبک بسیار زیبا و سینمایی، گرافیک بسیار بالاتر در قیاس با سایر بازی های هم دوره و همراه با افکتهای فوق العاده و داستانی نقلی یا به اصطلاح Narrative آشنا گردیدند و از زیبایی های آن در شگفت ماندند . 2 سال پس از آن، نسخه ی جدیدی از این بازی بسیار زیبا با داستانی جدید از سوی کمپانی مطرح Rockstar Games عرضه و منشر شد تا بار دیگر علاقمندان به این بازی فوق العاده از بازی آن لذت ببرند. بازی سقوط مکس پین نیز مانند نسخه ی اول خود از گرافیک بی همتایی در سال 2003 برخوردار بود و توانست نمره فوق عالی را از اکثر وب سایتهای نقد بازی برتر دنیا از آن خود کند. داستان کلی مکس پین نیز چنین رقم می خورد : یک پلیس نیویورکی به نام مکس که بعد از ظهر یک روز بی فرجام، هنگام بازگشت به خانه اش متوجه می‌شود همسر و فزرند نوزادش توسط افرادی معتاد به طرز فجیعی به قتل رسیده‌اند. مکس در جریان بازی، در پی شناسایی و انتقام از مسببان قتل خانواده اش به معتادان جنایتکاری بر می‌خورد که تحت تأثیر ماده‌ای به نام “V” به این اعمال وحشیانه دست می‌زنند. در پی جستجوهای بیشتر، او متوجه می‌شود که مادهٔ “V” نتیجهٔ یکی از پروژه‌های سری ارتش آمریکا است که به منظور افزایش پایداری نیروی پیاده اجرا شده‌است. ولی به خاطر عدم نتیجهٔ قابل قبول، مدتی پیش رسما متوقف شده‌است و زنی به نام «نیکل هورن» این پروژه را به صورت غیر قانونی و پنهانی ادامه داده‌است. در ادامه بازی مکس پین در جستجوی نیکل هورن از مراحل پرخطری عبور می‌کند. حال به معرفی این پکیج کمیاب می پردازیم :

این پکیج شامل سه بازی رسمی منتشر شده از مکس پین به نام های Max Payne-Collector’s Edition , Max Payne 2 , Max Payne 1 می باشد. نسخه کلکسیونر که در بردارنده نسخه Max Payne 2.01 و Max Payne 1.05 می باشد و بسیاری از گیمرها دنبال این نسخه نیز هستند، ولی در بسیاری از موارد شاهد نواقصی از این نسخه اعم از زبان ناهماهنگ، ناسازگاری با برخی سیستم عامل ها، کرک نشدن صحیح و بسیاری از دیگر موارد بوده ایم. از این رو علاوه بر این نسخه نسخه های کامل مکس پین 1 و مکس پین 2 نیز به صورت مجزا و با کرک آماده شده است تا گیمرهای حرفه ای با خیالی آسوده اقدام به دانلود و اجرای این دو بازی خاطره انگیز نمایند. برای سهولت کاربران عزیز، هریک از این نسخه ها را به طور جداگانه مهیا کرده ایم تا براساس علایق خود اقدام به دانلود هریک از آنها نمایند. هم اکنون می توانید این پکیج را به طور رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی سه شنبه 29 دی 1390برچسب:دانلود رایگان پکیج کامل بازی مکس پن,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی محبوب و هیجان انگیز Tom Clancy’s Splinter Cell: Conviction

 

 

دانلود بازی محبوب و هیجان انگیز Tom Clancy’s Splinter Cell: Conviction

▐نسخه سالم و معتبر Skidrow  ▐

▐ کرک نهایی SinglePlayer و MultiPlayer + آپدیت ورژن 1.2 و 1.3 ▐

اگر بخواهیم لیستی از بازی‌هایی که پایه گذار سبک اکشن مخفی کاری در بین بازی‌های ویدیویی هستند را معرفی کنیم بدون شک سری بازی‌های Splinter Cell جزئی از این لیست خواهد بود . Splinter Cell از همان نسخه ی اول با کاراکتر اصلی خود یعنی  “سم فیشر” توانسته بود جایگاه ویژه ای در دل گیمرها و بخصوص آن دسته از افراد که به مخفی کاری علاقه داشتند ، پیدا کند . سم فیشر مانند سایه میتوانست بدون دیده شدن دشمنان خود را از پای در بیاورد او یک مرد خستگی ناپذیر است و تا به هدف خود نرسد دست بردار نخواهد بود. این بار سم فیشر در محکومیت پیرتر و شکسته تر ولی با مهارت تر و حرفه ای تر از قبل ظاهر شده است . یکی از توانایی‌های جدیدی که در این نسخه به سم اضافه شده قابلیت نشانه گذاری و کشتن ( Mark and Execute ) دشمنان ( و اجسام مخصوص ) است که میتوانید همزمان روی چهار دشمن ( بسته به نوع سلاح و بروز رسانی آن ) نشانه گذاری کرده و با دکمه ی اکشن آنها را در چند لحظه از پای درآورید . این سیستم در خیلی از مواقع که دشمنان زیادی به او نزدیک شوند کارساز خواهد بود بطوری که سازندگان آن را به یکی از اصلی ترین توانایی‌های سم که در گیم پلی بازی بسیار موثر است تبدیل کرده اند. در مواقعی که سم تحت فشار قرار دارد و یا در دید دشمنان است صفحه ی نمایش از حالت رنگی به سیاه و سفید تغییر میکند که میتواند هشدار خوبی برای مواقع پر خطر باشد. هنگامی که دشمنان از حضور شما آگاه شدند و شما را دیدند یک شبه سفید جایی که سم در آنجا توسط دشمنان دیده شد را میپوشاند و در این فرصت میتوانید خود را از آن مکان دور کرده و به جایی امن بروید. بعد از پایان بازی تازه به قسمت Co-Op میرسید که اوج بازی Splinter Cell Conviction را می توان همین قسمت دانست . آیا می خواهید لذت یک همکاری همه جانبه را تجربه کنید ؟ پس قسمت Co-Op اسپلینتر سل انتخاب بسیار خوبی برای همه ی دوستداران این سبک است . مبارزات مشترک حال و هوای دیگری به گیمر میدهد و بسیار بسیار لذت بخش تر از قسمت داستانی بازی است در اینجا می توانید با انتخاب یکی از دو کاراکتر بازی را شروع کنید . دو کاراکتر عبارت اند : از آرچر که عضو گروه Third Echelon میباشد و کسترل که یک مامور روس است . این قسمت کاملا از قسمت داستان جداست و داستان مخصوص به خود را دارد. Tom Clancy’s Splinter Cell: Conviction پنجمین قسمت از سری بازی های پرطرفدار Splinter Cell می باشد که توسط کمپانی  Ubisoft Montreal ساخت و تولید شده است و توسط Ubisoft ارائه شده است.هم اکنون این بازی درخواستی را می توانید از سرورهای قدرتمند ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی سه شنبه 29 دی 1390برچسب:دانلود رایگن بازی Tom Clancy’s Splinter Cell: Conviction,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید و محبوب Achtung Panzer Operation Star 2011

 

دانلود بازی جدید و محبوب Achtung Panzer Operation Star 2011

▐نسخه سالم و معتبر Skidrow + کرک  ▐

Achtung Panzer Operation Star عنوان جدیدترین بازی است که توسط کمپانی Graviteam حمایت یافته و منتشر شده است. داستان بازی در محیطی سه بعدی و در سال 1943 اتفاق می افتد جایی که لشگر زرهی آلمان به مصاف جماهیر شوروی رفته است و جنگ جهانی به وقوع پیوسته است. بازی نیمه استراتژیک و اکشن که دارای نقشه های بزرگ و وسیع می باشد و طوری که 260 کیلومترمربع را در اختیار دارید تا به درگیری با دشمن بپردازید و پایگاه های خود را بنا کنید. تأثیر آب و هوا، مدل های فیزیکی و کامل، آمار و نتایج پس از عملیات، امکان بجرای عملیات به صورت عملیاتی و تاکتیکی، انواع سلاح های کاربردی و تانک ها، گیم پلی عالی و گرافیک قابل قبول از ویژگی های این بازی جدید می باشد. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از سرورهای قدرتمند ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

 

پوریا سرمستی یک شنبه 28 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی Achtung Panzer Operation Star 2011,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی زیبا و کم حجم مهماندار آژانس مسافرتی هوایی Jet Set Go

 

دانلود بازی زیبا و کم حجم مهماندار آژانس مسافرتی هوایی Jet Set Go

Jet Set Go عنوان بازی زیبا و کم حجمی است که از دسته بازی های محبوبی است که سبک مدیریتی دارد. با پرواز در ارتفاعات توسط یک هواپیمای مسافربری که از مونترال بلند می شود به کشورهای دیدنی و محبوب مسافرت خواهید کرد و شما نقش یک خدمه را ایفا خواهید که باید نظر مسافرین را جلب کند و درکمترین زمان ممکن درخواست این مسافرین را برآورده کند. این بازی مدیریتی در مکان های مختلف مثل کنار ساحل، کافی شاپ های مختص تورهای مسافرتی، و پارک های تفریحی اتفاق می افتد که شما باید رضایت مشتریان را جلب کنید. هریک از این مشتری ها کاسه صبری دارد که نباید اجازه دهید لبریز شود و باید در زمان تعیین شده سفارش دلخواه را آماده کنید و با ادامه این روند بازی را پیش ببرید. هم اکنون این بازی زیبا را از سایت ایرانیان دانلود به طور رایگان دریافت کنید.

پوریا سرمستی سه شنبه 28 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی آژانس مسافرت هوایی,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید فضایی X3: Albion Prelude 2011

 

دانلود بازی جدید و فضایی X3: Albion Prelude 2011

▐نسخه سالم و معتبر Skidrow + کرک  ▐

هر گیمر حرفه ای بی شک سری بازی های X3 که داستانی فضایی و نگرش به آینده دارد را دنبال کرده و یا حداقل با آن آشنایی دارد. در این سری بازی ها که نوآوری در ساخت و ساز و توسعه افکار و ایده های منحصربفرد در آن حرف اول را می زند، مورد توجه بسیاری از علاقمندان بازی های رایانه ای قرار گرفته است. X3: Albion Prelude عنوانی دیگر از این سری بازی ها و جدیدترین آن نیز می باشد که به زمانی میان دنیای ناشناخته و قدیمی سفر کرده و تجربیات جدید در اختیار شما قرار خواهد داد. دنیای ناشناخته و مرسوم به X متشکل از نژاد جدیدی است که صرفاً برای رقابت، جنگ و تلاطم بوجود آمده است. در بازی شاهد جنگ بین شرکت های قدیمی و جدید خواهید بود و جایی که تکنولوژی معنی زندگی می دهد بی شک شاهد درگیری ها بین سازندگان و شرکت های حامی خواهید بود که سفر به این دنیای عظیم نیاز به تجربه کافی و استعداد را نیز می طلبد. به زودی یک شکاف تکنولوژیکی به شتاب دهنده های غول پیکر امکان تشکیل بزرگ راه های فضایی و توسعه اقتصادی دنیای X را می دهد. در واقع جنگ نوعی پیش نیاز برای رسید به هدف حکومت بر دنیای X می باشد که هر شرکت قدیمی و جدیدی آرزوی آن را دارد. بازی گیم پلی قدرتمند خود را حفظ و موتور گرافیکی مناسبی را در اختیار دارد. ماشین روبات های جدید و آینده نگر یکی دیگر از ویژگی های این بازی خاص می باشد. هم اکنون این بازی زیبا را از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی سه شنبه 28 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی X3: Albion Prelude 2011,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

صفحه قبل 1 ... 8 9 10 11 12 ... 17 صفحه بعد
آخرین مطالب ارسالی
دانلود بازی ترسناک و مهیج قلعه زامبی ها Fort Zombie: Romero Mod
دانلود بازی جدید و زیبای Warhammer 40,000 – Space Marine
دانلود بازی جدید و فوق العاده زیبای Hard Reset 2011
دانلود پکیج تمامی نسخه های بازی محبوب سرباز کوچولو Metal Slug Complete Collection
دانلود مجموعه جدید 3850 بازی فلش کم حجم 2012 The Best 3850 Mini Games
دانلود بازی فوق العاده زیبای سام در شهر عجایب Clover: A Curious Tale
دانلود بازی جدید و فوق العاده زیبای Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad 2011
دانلود بازی جدید و اکشن Two Worlds 2 Pirates Of The Flying Fortress 2011
توجه.توجه.توجه...
دانلود بازی جدید کم حجم و مهیج تیم قهرمان ها Bunch Of Heroes 1.0
دانلود بازی اکشن و فوق العاده زیبای NecrovisioN : Lost Company
دانلود بازی جدید کم حجم و فوق العاده زیبای جنگجوی چوبی OIO: The Game 2011
دانلود بازی جدید و فوق العاده هیجان انگیز The Cursed Crusade 2011
دانلود رایگان بازی کامپیوتری بسیار زیبا و محبوب Driver: San Francisco 2011
دانلود رایگان جدیدترین آپدیت های سه بازی مشهور و جدید
دانلود بازی مهیج و زیبای Two Worlds II 2011
دانلود بازی انیمیشنی و فوق العاده مهیج تیزپا Bolt
دانلود بازی جدید و فانتزی دو خواهر جنگجو Chantelise A Tale of Two Sisters 2011
دانلود بازی افسانه ای و فوق العاده هیجان انگیز Konung 3 Ties Of The Dynasty 2010
دانلود بازی جدید مأموریت جهانی: کماندو در لیبی Global Ops Commando Libya2011
درباره وب
به وبلاگ من خوش آمدید

آمار کاربران
 
چه کسانی به ما لینک دادند؟

نوسندگان
پوریا سرمستی

لینک دوستان
موزیک ایرانی و خارجی (رپ)
اسرار زندگي
گیم
games
دانلود سریع و جدید
دانلود games
Rapid-dl بزرگترین مرجع دانلود
سرزمين عاشقان
گردشگری ترکیه
دانستنی ها
نمونه سوالات ریاضی راهنمایی
همه چیز خنده دار
ایرانیان دانلود
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ایرانیان دانلود و آدرس computer-dl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب وبلاگ کتاب الکترونیکی

بخش ویژه

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 382
بازدید کل : 113403
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



Alternative content