computer-dl

پوریا سرمستی

computer-dl

http://computer-dl.loxblog.com

ایرانیان دانلود

دانلود بازی ترسناک و مهیج قلعه زامبی ها Fort Zombie: Romero Mod

ایرانیان دانلود

به وبلاگ من خوش آمدید

ایرانیان دانلود

 
کاربر مهمان، خوش آمديد!   امروز  
 
فهرست اصلی
لینکهای سریع
صفحه اول
آرشیو
ایمیل
موضوعات





آرشیو مطالب

لینکستان
آرشیو تماس با ما


دانلود بازی ترسناک و مهیج قلعه زامبی ها Fort Zombie: Romero Mod

 

دانلود بازی ترسناک و مهیج قلعه زامبی ها Fort Zombie: Romero Mod

بازی بسیار زیبای Fort Zombie: Romero Mod توسط کمپانی نام آشنای Paradox Interactive برای PC منتشر شده است. داستان بازی در شهر Pity در ایالات Indiana آمریکا رخ می دهد که ترس و هیجان سرتاسر آن را در برگرفته است. بازی دارای چهار سبک Action و RPG ،3D ،3rd Person می باشد و داستان آن چنین نقل شده است، مردم توسط ویروس ناآشنا و خطرناکی به موجودات خطرناکی به نام زامبی تغییر پیداکرده و طبیعت انسانی خود رااز دست می دهند، و این در حالی است که با گاز گرفتن، این ویروس قابلیت انتقال نیز دارد. حال وظیفه شما به عنوان یک سرباز ویژه و آموزش دیده این است که با تجهیزات کامل و اسلحه های مجهز نظامی خود وارد میدان مبارزه شده و Pity را از وجود زامبی ها پاک کنید. و نکته جالبی که در این بازی به چشم می آید این است که با شلیک به طرف زامبی ها، آنها نابود نمی شوند و بلکه قدرتشان کاهش یافته و ضعیف می شوند که با پیشرفت در بازی، با نحوه نابودی آنها آشنا خواهید شد. بازی از محیطی سه بعدی بهره می برد و با توجه به حجم نه چندان زیاد دارای گرافیک قابل قبولی بوده و ساعت ها گیمر را سرگرم خواهد کرد. امکان انتخاب شغل موردعلاقه و فعالیت در آن، نجات بازماندگان و جمع آوری سلاح از دیگر وظایف گیمر در این بازی می باشد. این بازی زیبا را از سرورهای قدرتمند ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی قلعه زامبی ها,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید و زیبای Warhammer 40,000 – Space Marine

 

 

 

 

.:  نسخه فشرده شده Skidrow + کرک :.

Warhammer 40,000 – Space Marine عنوان جدیدی از سبک بازی های RTS است و توسط کمپانی Relic Entertainment منتشر شده است. حق نشر این بازی مهیج برعهده شرکت صاحب نام THQ می باشد. داستان بازی مربوط به هزاره 41 ام بوده و گیمر را وارد دنیایی سراسر تخیل و شگفتی ها می کند که در آن به عنوان یک تفنگدار دریایی برای نجات زمین وارد دنیای مبارزات بی رحمانه می شوید. گروهی که شما در آن وارد عملیات می شوید Space marines نام دارد و گروه رقیب که قصد نابودی دارند Chaos Space Marines نامیده می شوند. از مهمترین ویژگی های این بازی امکان ارتقاء بازیکن و سلاح های آن می باشد در بازی سلاح های متعددی همچون چکش های سنگین، اره های مرگبار برقی و سلاح های سهمگین و نابودگر دیده میشود که می توانید در هر مرحله این اسلحه ها را ارتقاء داده و مبارز خود را مجهزتر کنید. وارد یک دنیای متفاوت از جنگ بین بیگانگان و محافظان خواهید شد و باید گروه پیروز در میدان باشید. نسخه فشرده Skidrow این بازی درخواستی را که هیچ حذفیاتی در آن صورت نگرفته و فقط تحت شرایط خاصی بازی فشرده شده است را از سرورهای قدرتمند ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی Warhammer 40,000 – Space Marine,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید و فوق العاده زیبای Hard Reset 2011

 

دانلود بازی جدید و فوق العاده زیبای Hard Reset 2011

.: نسخه Skidrow + کرک :.

Hard Reset عنوان جدیدترین بازی استدیوی Flying Wild Hog می باشد که یک FPS واقعا هیجان انگیز می باشد و در سبک فضایی (cyberpunk) تیراندازی اول شخص است که منحصرا برای PC ساخته شده است. سرگرد فلچر در شهر Bezoar حاضر می شود و باید مانع انقراض زمین و نابودی شود، گروهی ناشناخته قصد تخریب زمین و نابودی دارند و باید با تمام قدرت در برابر آنها ایستادگی کنید. سلاح های این بازی یکی از مدرن ترین ها می باشد که با محیطی تخریب پذیر باعث شده است تا بعضا این بازی را Crysis جدید بنامند. گرافیکی پویا و قدرتمند در بازی دیده می شود و رنگ بندی های واقعا فضایی به چشم می خورد که در جای خود نوآوری محسوب می شود. گیم پلی فوق العاده عالی که گیمر را مجذوب خواهد کرد. هم اکنون می توانید نسخه معتبر Skidrow این بازی زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی Hard Reset 2011,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود پکیج تمامی نسخه های بازی محبوب سرباز کوچولو Metal Slug Complete Collection

 

دانلود پکیج تمامی نسخه های بازی محبوب سرباز کوچولو Metal Slug Complete Collection

:: به همراه لینک خرید پستی ::

▐نسخه سالم و تست شده، فشرده، کرک شده و مخصوص دانلود TPTB ▐

▐کاهش حجم از 2.5G به 1.2G بدون حذفیات + راهنمای کامل نصب تصویری ▐

تمامی نسخه های بازی Metal Slug بازی گلوله آهنین که در ایران در زمان کنسول Play Station1 به اسم “سرباز فراری” محبوبیت خاصی داشت را در قالب یک پکیج برای شما عزیزان آماده کرده ایم. Metal Slug Complete Collection شامل مجموعه ای از ۷ عنوان بازی آرکید کلاسیک زیبا، بیادماندنی و معتادکننده از سری بازی های Metal Slug می باشد. شرکت های سازنده و ناشر SNK Playmore، G1M2 و DHM Interactive اولین نسخه این بازی را در سال 1996 روانه بازار کردند که پس از استقبال بسیار هر ساله نسخه های جدید را نیز ساخته و عرضه می کنند. همان طور که گفته شد اولین نسخه این بازی در سال 1996 و یا نام Metal Slug منتشر شد و پس از استقبال بسیار در کنسول های بازی، دومین نسخه آن در سال 1998: Metal Slug 2، نسخه سوم در سال 1999 و باعنوان Metal Slug X انتشار یافت. نسخه های Metal Slug 5، Metal Slug 4 ، Metal Slug 3 و Metal Slug 6 به ترتیب در سال های 2000، 2002 ، 2003 و 2005 روانه بازار شدند.  در نسخه های اولیه این بازی شاهد حضور چهار کاراکتر هستیم که هریک دارای سلاح های متفاوت از جمله تفنگ های ریز و بزرگ، و ویژگی های مجزا از دیگری هستند و در نسخه های بالاتر تعداد این افراد به شش نفر ارتقاء یافته است. در هریک از این بازی ها، افراد بازی کننده از میان اکشن و سبک بازی Run And Gun سلسله مراتبی برای ازبین بردن نیروهای دشمن و نجات گروگان ها در دستور کار دارند. هر چه تعداد گروگان های بیشتری نجات دهید، امتیاز اضافی بیشتری در پایان هر مرحله کسب می نمایید، هنگامی که کاراکتر نقش ایفا کننده در بازی بمیرد، تمامی گروگان هایی که تاکنون نجات داده بوده اید را از دست می دهید، همچنین می توانید در بازی از وسایل نقلیه جنگی مختلف استفاده نموده، سلاح های جدید جمع آوری کنید، و فزاینده های نیروی دیگری در حین پیشروی در مراحل مختلف کسب نمایید. قابلیت بازی دونفره، گرافیکی کارتونی و بسیار چشم نواز و مهیج، مراحلی متفاوت و هیجان انگیز و گیم پلی بسیار قدرتمند همه و همه دست به دست هم داده اند تا این بازی جزو دسته بازی های فراموش نشدنی سال هایی متوالی در عصر بازی های حجیم و گرافیکی باشد.

پوریا سرمستی دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان پکیج کامل بازی محبوب سربازان کوچک,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود مجموعه جدید 3850 بازی فلش کم حجم 2012 The Best 3850 Mini Games

 

دانلود مجموعه جدید 3850 بازی فلش کم حجم 2012 The Best 3850 Mini Games

:: به همراه لینک خرید پستی ::

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

▐کاهش حجم از 4.8 گیگابایت به 3 گیگابایت بدون حذفیات ▐

با یک مجموعه کمیاب و ویژه در خدمت شما هستیم. بازی های کم حجم که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند و حتی برخی بازی های معروف که حجیم نیز هستند و برای طراحی و پیاده سازی آنها از سرمایه های هنگفتی نیز استفاده شده است، نمی توانند جایگاه بازی های کم حجم ولی معروفی همچون پرنده های خشمگین، ماریو، سونیک، توپ های رنگی و.. را تصاحب کنند. در همین راستا مجموعه 3850 بازی فلش کم حجم را که منتخبی از بازی های سال است را برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم. استانداردهایی که این بازی ها از آن پیروی می کنند بسیار است و نمونه ی کوچکی از کاربرد آنها استفاده در مسافرت های جمعی و خانوادگی است که با نصب این بازی ها روی لپ تاپ و یا PC های قابل حمل دیگر، به آسانی می توانید اوقات فراغت خوبی برای تمامی دوستان و آشنایان خود رقم بزنید. در این کلکسیون کامل انواع سبک و دسته بندی اعم از استراتژی، اکشن، فکری، ماجرایی، ورزشی و کودکانه گردآوری شده است که بی شک بسیاری دنبال همچین مجموعه ای بوده و نمونه های آن را در فروشگاه های اینترنتی مختلفی دیده اید. تمامی ژانرهای محبوب اعم از اکشن، استراتژیک، ورزشی، ماشین سواری و موتورسواری و فکری در این مجموعه گردآوری شده است و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. در ادامه مطلب می توانید بخشی از لیست بازی های موجود در پکیج را مشاهده نمائید. هم اکنون می توانید این مجموعه زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان مجموعه 3850 بازی جدید,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی فوق العاده زیبای سام در شهر عجایب Clover: A Curious Tale

 

دانلود بازی فوق العاده زیبای سام در شهر عجایب Clover: A Curious Tale

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

Clover: A Curious Tale عنوان بازی بسیا زیبایی است که توسط کمپانی Binary Tweed حمایت یافته و استدیوی Blitz Game در نشر آن نیز نقش داشته است. بازی سبک ماجرایی و Arcade دارد که به طور زیبایی مرحله بندی، طراحی و تعبیه شده است. نقش اول این بازی انیمیشنی پسر کوچکی به نام سام است که گویا یکی از شاهزادگان صاحب نام پادشاهی بزرگ بوده است و مورد حمله دزدان دریایی قرار گرفته است و حال سام قصد انتقام و نابودی دزدان را در سر دارد. مرحله های متنوع که گیمر را به چالش برمی انگیزد، بدین ترتیب که در پشت بام ها، زیرزمین، در جنگل های ترسناک مراحلی فوق العاده جذاب را باید پشت سر بگذارید. بازی به دور از گرافیک بالا بوده و گیم پلی عالی در محیطی ساده را نقطه قوت خود قرار داده است. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را که حجم مناسبی نیز دارد وطبق درخواست های مکرر کاربران عزیز را برای اولین بار از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی سام در شهر عجایب,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید و فوق العاده زیبای Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad 2011

 

دانلود بازی جدید و فوق العاده زیبای Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad 2011

.: نسخه نهایی Skidrow + کرک :.

Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad عنوان نسخه دوم از سری بازی های Red Orchestra می باشد که در سبک FPS یا به طور کامل First Person Shooter می باشد که داستان آن مربوط به جنگ جهانی دوم است. در نقش یک آزادی خواه باید به سراغ مأموریت های دشوار می روید. با اینکه سبک بازی اکشن و FBS می باشد ولی در حین بازی متوجه تله های فریبنده ای می شوید که همین امر می تواند گیمر را به چالش وا دارد. طبیعی گرایی در بازی به اوج رسیده است به طور نمونه وقتی توسط یک تیرانداز زخمی شده و آسیب می بینید ادامه مراحل و انجام مأموریت بسختی پیش می رود که باید کاورگیری کرده و منتظر بهبود زخم های خود باشید و پس از کسب سلامتی خود ادامه مأموریت ها را دنبال کنید. در بازی انواع سلاح ها و تجهیزات مختلف همچون اسلحه های گرم و سرد، رادیو برای خبرگیری از مناطق درحال جنگ، نقشه برای راهنمای مسیر و حتی Rockt ها برای جنگ دور در بازی به چشم می آید. می توانید تیم جاسوسی به جبهه رقیب برسانید و همچنین توسط شناساگرها، جاسوسان را شناسایی و توسط موشک و راکت ها آنها را نابود کنید. در بازی ایده های جدیدی همچون سیستم Ranking را مشاهده می کنیم که وظیفه رتبه بندی کاراکتر را دارد، بدین ترتیب که هرچقد در حین مأموریت دچار اشتباه کمتری شوید، امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد و بالعکس. در ارتباط با گرافیک بازی جای حرفی باققی نمی ماند، چرا که بازی از موتور گرافیکی فوق العاده پیشرفته بهره می برد و صحنه هایی زیبا از درگیری بین دو ارتش یا دوسرباز را مشاهده خواهید که نظیر آن را کمتر دیده اید. صداگذاری بازی باعث طبیعی تر جلوه دادن آن شده است. هم اکنون نسخه نهایی و Skidrow این بازی زیبا را که طبق درخواست کاربران عزیز، آماده شده است از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت کنید.

پوریا سرمستی یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad 2011,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید و اکشن Two Worlds 2 Pirates Of The Flying Fortress 2011

 

دانلود بازی جدید و اکشن Two Worlds 2 Pirates Of The Flying Fortress 2011

.: نسخه Reloaded + کرک :.

دزدان دریایی از قلعه پرواز و با هدف حکومت بر دریاهای آزاد سوار بر کشتی های خود راهی اقیانوس شده اند. ناخدای کشتی کاپیتان ادی فرماندهی گروهی از طمع کاران را برعهده دارد که به قصد غارت و کسب مال و اندوخته با وی همراه شده اند. گروه در پی این سفر پرماجرا و پس از طی فاصله های زیاد به جزیره ای ناشناخته می رسند و با حضور در این جزیره متوجه برخی اتفاقات غیرمعمول و وجود منبع های بزرگ گنج می شوند و همه این اتفاقات با یک سردرگمی به سراغ گروه می آید و باعث ایجاد هرج و مرج بسیاری در بین گروه می شود. سرنوشت تیم کاپیتان ادی چه خواهد شد؟ آیا این جزیره می تواند منبع تجارتی برای او و گروه طمع کارش باشد؟ امیدی به وفاداری خدمه به کاپیتان است؟ این جزیره یک دام است یا نه واقعا تابحال کسی پا به این جزیره نگذاشته است؟ جواب همه سوالات را در بازی و طی پیمودن مراحل بسیار زیبایی خواهید یافت. وجود دو سبک Single Player و Multi Player و همچنین وجود نقشه های گسترده در بازی باعث نامحدود بودن بازی شده است. گیم پلی عالی و انعطاف پذیری کاراکترهای بازی، داستانی سرگرم کننده و آمیخته با سبک اکشن، سلاح های متعدد و متنوع، مراحلی بسیار متنوع در مناطق مختلف و جنگل های سرسبز که گیمر را به وجد خواهد آورد. به لطف موتورگرافیکی GRACETM که بازی را همراهی می کند توانایی های گرافیکی فوق العاده ای به بازی افزوده است. وجود موجودات و اشیای جادویی و حتی زره های زیبایی که کاراکترهای بازی به تن دارد به شکل زیبا و با ظرافت خاصی طراحی شده است. در بازی با موجودات دایناسور شکلی نیز مواجه شده و باید به سراغ جنگ تن به تن با این موجودات بروید. شنا کردن، قایق سواری و مبارزات سخت از جمله کارهایی است که در این بازی انجام می دهید. Two Worlds II  در ژانویه 2011 ارائه شد و حال عنوان Two Worlds II Pirates Of The Flying Fortress در سپتامبر 2011 منتشر شد تا گستردگی و ظرافت کاری استدیوی Reality Pump و کمپانی ZUXXEZ Entertainment AG را به رخ بکشد. پیشنهاد میکنیم در ادامه مطلب تصاویری از محیط این بازی زیبا را مشاهده نمائید. نسخه معتبر Reloaded به همراه کرک این بازی را می توانید هم اکنون برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی Two Worlds 2 Pirates Of The Flying Fortress 2011,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید کم حجم و مهیج تیم قهرمان ها Bunch Of Heroes 1.0

 

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

زمین مورد تهاجم عوامل و موجودات بیگانه قرار گرفته است. مبارزان حرفه ای از سراسر دنیا گرد هم آمده اند و اینجاست که ملیت، رنگ پوست، جنسیت و بسیاری از عوامل دیگری معنی ندارد فقط اتحاد است که باعث پیروزی انسان ها خواهد شد. Agent Liu ، Jared Joe ، El Camarada و کاپیتان Smith چهار قهرمان از نقاط مختلف کره خاکی حضور بهم رسانده اند تا از بشریت و زمین دفاع کنند. Bunch Of Heroes 1.0 عنوان بازی فوق العاده هیجان انگیز و زیبایی است که توسط کمپانی NGD Studios حمایت یافته و منتشر شده است. بازی آنلاین تا سقف 4 نفر، گرافیکی انیمیشنی و زیبا، امکان انتخاب کاراکتر اول توسط گیمر، محیط و مناطق مختلف بازی در سراسر زمین از ویژگی های این بازی کم حجم و جدید محسوب می شود. این بازی زیبا برای اولین بار در بین سایت های ایرانی توسط تیم ایرانیان دانلود ارائه شده است بدین امید که مورد پسند کاربران عزیز قرار گرفته و رضایت شما را جلب نماید

پوریا سرمستی شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی تیم قهرمانان,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی اکشن و فوق العاده زیبای NecrovisioN : Lost Company

 

 

دانلود بازی اکشن و فوق العاده زیبای NecrovisioN : Lost Company

░  نسخه کامل + کرک  ░

•••● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•••

بازی مهیج و فوق العاده زیبای NecroVisioN : Lost Company که داستان آن از زبان قهرمان اصلی داستان بیان می شود، پیش درآمدی بر FPS وحشتناک مدرسه قدیمی است که اتفاقاتی را که قبل از شروع داستان NecroVisioN اتفاق افتاده است پوشش می دهد. این بازی هیجان انگیزدر سال 2010 توسط کمپانی 1C منتشر یافته است و تحت حمایت شرکت The Farm 51 می باشد. بازی دارای چندین مرحله، کاراکتر، اسلحه و عناصر بازی متحد است. بازیکنان هم اکنون به عنوان یک سرباز WWI آلمانی که قدرت های شیطانی رها شده را توسط جنگ ها و ستاره ها برای جنگ دوباره با آنها می یابد، ایفای نقش می کنند. نهایتاٌ بازیکن سربازان گردهم آورده شده از همه ملیت ها را در جنگ های بزرگ در برابر مردگان و شیاطین رهبری می کند. سرانجام بازیکنان اولین ساحرانی می شوند که Simon Bukner در NecroVisioN گفت که غالب شده اند. برخی از خصوصیات این بازی بدین شرح است : 10 مرحله جدید در مبارزه تک نفره، 15 کاراکتر جدید، 6 اسلحه جدید، تنوع در ارتقاء اسلحه های مخصوص، چندین تکنیک رزمی اضافی، 3 نقشه حدید و چند رویه جدید بریا بازی های چندنفره، افکت های بصری جدید مانند سایه های ملایم، وسائل نقلیه قابل راندن جدید شامل تانک FT17 و هواپیمای Halberstadt CL.II که برای جنگ استفاده می شوند. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی NecrovisioN : Lost Company,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید کم حجم و فوق العاده زیبای جنگجوی چوبی OIO: The Game 2011

 

دانلود بازی جدید کم حجم و فوق العاده زیبای جنگجوی چوبی OIO: The Game 2011

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

چوبی وقتی بیدار می شود تمامی همنوعان ودوستانش تبدیل سنگ شده اند. و سکوت همه جا را در برگرفته است، گویا یک اتفاق یا چیزی شبیه جادو بوده باشد که توانسته چنین کاری کرده باشد ولی به نظر می رسد چیزی بیشتر از یک راز در پشت پرده ها نهفته است. چوبی سفر خود را آغاز می کند و به دنبال ماجراجویی خواهد رفت تا  ریشه این واقعه را یافته و طلسم را بشکند. چه اتفاقی این بلا را سر چوبی آورده است آیا یک شخصیت پلید در بازی نهفته است؟ آیا چوبی موفق خواهد شد دوستان چوبی اش را نجات دهد؟ آیا چوبی یارای مقابله با غول سنگ نشان را دارد؟ سرنوشت پرخطری را در پیش دارید. همه این وقایع را در یک بازی سه بعدی بسیار زیبا با داستانی قوی را تجربه خواهید کرد. ماجراجویی پر از خطر در انتظار شماست و در این راه یک دوست غول پیکر شما را همراهی خواهد کرد. سه تیر های چوبی و همچنین پرش های بلند او در این راه نیز به گیمر کمک خواهد کرد تا از پستی ها و بلندی ها و از دست شروران در امان بماند. 12 مرحله بسیار زیبا، سبک هنری و حرفه ای در گرافیک، رویکردی جدید بر پلتفرم کلاسیک و دنیایی عجیب از بازی همه و همه دست در دست هم داده اند تا OIO: The Game از کمپانی Uncanny Games را در لیست بازی های فراموش نشدنی امسال جای دهند. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی جنگجوی چوبی,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید و فوق العاده هیجان انگیز The Cursed Crusade 2011

 

دانلود بازی جدید و فوق العاده هیجان انگیز The Cursed Crusade 2011

░  نسخه کامل + کرک  ░

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

▌  کاهش حجم بازی از 8.2 گیگابایت به 6.7 گیگابایت بدون حذفیات ▌

The Cursed Crusade عنوانی بسیار غنی با ایده های جالب است. این بازی در زمستان سال 1198 اتفاق می افتد و ماجرای دو مسافر را که شاد و سرخوش هر کدام مسیر خود را می روند، به تصویر می کشد، اما سرنوشت چیز دیگری در آستین دارد و این دو را نزدیک به هم می کند. Denz de Bayle به دنبال پدر خود می گردد که طی سومین جنگ صلیبی گم شده و شخصیت دیگر استبان نویمبر (Esteban Noviembre) است که یک دزد حرفه ای است. این بازی از آن دسته عناوینی است که با دوستان خود آن را بازی می کنید و هیجان بخش Co-Op را در قالب داستان با هم تجربه می کنید. Hack And Slash بازی بسیار لذت بخش است، شما می توانید انتخاب کنید که در نقش کدام یک از این دو قرار بگیرید و کدام یک دوستتان باشد، اما اگر بازی را به صورت تک نفره می روید، می توانید در نقش یکی از شخصیت ها قرار گرفته تا دیگری توسط هوش مصنوعی کنترل شود. در بازی قابلیتی به نام Soul Burn وجود دارد که نوعی حرکت جادویی است و در آن می توانید با کند کردن حرکات دشمنان، ضربه مهلکی به آن ها بزنید. نکته درخشان این است که بازی تنوع بالایی دارد و مأموریت ها خیلی متفاوت هستند و این موضوع در محیط ها هم به چشم می آید. شما می توانید در طول بازی از اشیاء محیط برای منهدم کردن دشمنان هم استفاده کنید. مثلا اگر نزدیک یک کباب پز باشید، می توانید صورت دشمن را به آن بچسبانید و یا سر آن ها را به دیوار و اشیاء اطراف بزنید. بازی از موتورگرافیکی قدرتمندی برخوردار است و دنیایی مرموز را در خود جای داده است که گیمر را هیجان زده خواهد کرد. بازی توسط دو کمپانی Atlus و dtp entertainment حمایت یافته و توسط شرکت Kylotonn Entertainment منتشر شده است. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی The Cursed Crusade 2011,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود رایگان بازی کامپیوتری بسیار زیبا و محبوب Driver: San Francisco 2011

 

دانلود رایگان بازی کامپیوتری بسیار زیبا و محبوب Driver: San Francisco 2011

░  نسخه کامل به همراه نسخه BlackBox  ░

░ کرک Skidrow + آپدیت شماره یک  ░

Charles Jericho امپراطور خشن سانفرانسیسکو و یکی از بزرگترین جنایتکاران می باشد که باید به دست John Tanner مجرب بازداشت شود. جان تانر یک کارآگاه سخت کوش و مبارز است که تمامی افکارش را معطوف به نابودی تبهکاران کرده است و تجربه بسیاری در این زمینه دارد.دست فرمان جان را می توان یکی از مهمترین مهارت وی معرفی کرد که در مأموریت های غیرممکن به کمک وی خواهد آمد. در بازی چیزی به نام محدودیت معنی ندارد، به آسانی می توانید از میان صدها مدل مختلف ماشین، خودروی خود را انتخاب و به مأموریت خود ادامه دهید. امکان بازی آنلاین تا سقف 6 نفر، تجربه ای شگرف از دنیای رانندگی، لایی کشیدن، محیطی واقع گرایانه و تخریب پذیری ماشین ها و اشیای محیط، امکان مشاهده مجدد تعقیب و گریزهای حرفه ای، گیم پلی روان ولی حرفه ای، صداگذاری های حرفه ای و گرافیکی فوق العاده قدرتمند را Ubisoft زمینه اصلی این بازی کرده است تا انقلابی در عصر Action، Driving را به پا کند. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از سرورهای قدرتمند ایرانیان دانلود دریافت نموده و از آن لذت ببرید.

پوریا سرمستی شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگن بازی Driver: San Francisco 2011,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود رایگان جدیدترین آپدیت های سه بازی مشهور و جدید

 

دانلود رایگان جدیدترین آپدیت های سه بازی مشهور و جدید

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

آپدیت و پچ ها را می توان یکی از محبوب ترین ها در عرصه بازی دانست چرا که با نصب آن ها گیمر متوجه وسعت و گستردگی بیشتر بازی شده و از آن لذت می برد. از طرفی مهم ترین دلیلی که باعث محبوبیت آپدیت ها وپچ های ارائه شده پس از انتشار بازی می شود برطرف کردن باگ های گرافیکی و نرم افزاری است. و در سال 2011 که می توان آن را سال درخشش بازی های کامپیوتری لقب داد نیاز به این دسته از افزونه های بازی بیشتر احساس می شود. از این رو مجموعه سه آپدیت کامل که شامل آپدیت شماره یک بازی محبوب 2011 Hard Reset، آپدیت شماره یک بازی 2011 Call Of Juarez: The Cartel و آپدیت شماره یک و دو بازی پرطرفدار Red Orchestra 2 Heroes Of Stalingrad 2011 می باشد را برای گیمرهای عزیز آماده کرده ایم تا توسط این افزونه ها دنیای جدیدی را به گیم مورد نظر خود بخشیده و از آن لذت ببرند. تمامی این آپدیت ها نسخه معتبر Skidrow می باشد و هریک از این آپدیت ها در نوبه خود باعث ایجاد تغییراتی در بازی شده و با افزودن مراحل، اسلحه ها و برطرف سازی باگ های نرم افزاری و گرافیکی سعی در بهتر کردن بازی دارند، لذا پیشنهاد می کنیم چنانچه که این سه بازی مشهور را تابه حال دانلود نکرده اید، از آرشیو وب سایت ایرانیان دانلود دریافت و با اضافه کردن این آپدیت ها وارد دنیای بازی شده و از آن لذت ببرید.

پوریا سرمستی شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی سه بازی آپدیت شده,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی مهیج و زیبای Two Worlds II 2011

 

دانلود بازی مهیج و زیبای Two Worlds II 2011

░  نسخه کامل + کرک  ░

بعد از شکست Aziraal یعنی خدای آتش ،Dark Lord Gandohar تقریبا به هدفش یعنی خراب کردن توازن بین عناصر چهارگانه میرسد و جادوی سیاه زمین را پر میکند. Gandohar که امکان سیطره بر جادوی سیاه را میبیند از قدرت aziraal که درون جسم Kyra (خواهر شما در قسمت اول بازی) شده است استفاده میکند، Kyra با اینکه از نوادگان Orphans بود اما این فشار را نمیتواند تحمل کند، در اینجا Antaloor (سرزمین قسمت اول بازی) هم که در چنگال او آمده نقشه ی جدیدی را از درون قلعه ی خود در Oswaroth میکشد.پنج سال از حوادثی که جهان را تا لبه ی نابودی برد میگذرد، شما در یکی از سیاهچال های Gandohar زندانی هستید ، آزادی و امید نجات خواهر خود را از دست داده اید درست زمانی که یاس وجودتان را دارد میگیرد امید از جایی وارد میشود که کسی فکرش را هم نمیکرد. Orc ها که نژادی که شما از آنها متنفرید یک گروه نجات را برای آزادی شما از زندان فرستاده اند، شما وارد یک جهان حتاکی شده توسط شیطان میشوید و حالا باید گذشته ی Gondohar را به امید پیدا کردن نقطه ی ضعف او کشف کنید وگرنه خواهر خود را برای همیشه از دست میدهید… این داستان بازی Two Worlds II بود که در نوع خود بی نظیر است. برخی امکانات بازی بدین شرح معرفی شده اند : سیستم چنگیدن نرم با انواع حملات و جاخالی و حیله های مخصوص، تکنولوژی مدرن و امکانات خاص با استفاده از موتور قدرتمند GRACE، تعداد زیادی Mini-game در بین بازی، user interface قابل درک برای سیستم DEMONS Magic و PAPAK Alchemy، سربازان Mercenary و موجودات زاده شده توسط جادو که همراه شما خواهند آمد، سیستم پیچیده ی مدیریت بر روی وسایل قابل حرکت و قابل استفاده، امکان Special CRAFT که میتوانید در تک تک زره و سلاح خود تغییر بدهید، تعداد زیادی Boss همراه با استراتژی مخصوص در چنگ و جوایز بی نظیر، سیستم MoSens قابل انعطاف با توانایی حرکات واقعی در حالت عادی و جنگ، امکانات مختلف حرکت مثل راه رفتن، دویدن، دویدن سریع، اسب سواری، شنا، قایق سواری و teleport، داستان گیرا با تعداد زیادی Cut-scene، مالتی پلیر وسیع همراه با building/setup simulation . این بازی زیبا توسط سه کمپانی TopWare Interactive و Reality Pump و SouthPeak Interactive حمایت یافته و منتشر شده است. هم اکنون می توانید این بازی زیبا ودرخواستی را از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نموده و از آن لذت ببرید.

پوریا سرمستی شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی Two Worlds II 2011,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی انیمیشنی و فوق العاده مهیج تیزپا Bolt

 

دانلود بازی انیمیشنی و فوق العاده مهیج تیزپا Bolt

░ نسخه  Reloaded + کرک ░

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

در سال 2008 انیمیشنی با عنوان Bolt ( تیزپا ) به کارگردانی Byron Howard و Chris Williams منتشر شد که نمره های قابل قبولی از سایت های تحلیل گر کسب کرده و محبوبیت بسیاری نزد دوستداران انیمیشن بدست آورد و داستان آن مربوط خارج شدن Bolt ( سگ سفید تیزپا ) از صحنه فیلمبرداری و مواجه شدن با خطرات و ماجراجویی هایی بود. حال گروه Reloaded یک کپی از نسخه PC این بازی را برای دوستداران به ارمغان آورده است تا این انیمیشن زیبا را در قالب یک بازی و با داستانی متفاوت و بسیار هیجان انگیزتر ( الهام گرفته از داستان انیمیشن) دنبال کنید. Bolt به همراه دخترکی باهوش به سراغ ماجراجویی و خطر می رود و نیروهای فوق العاده که هیجان را دربر دارد از Bolt و دخترک محافظت می کند. بازی از موتور گرافیکی فوق العاده ای بهری می برد. انجام حرکات جالب و تاکتیکی توسط Bolt که با استفاده از چشم های خود لیزرهای کشنده سبز رنگی را به طرف دشمن پرتاب می کند و چابکی دخترک برای عکس العمل سریع در برابر دشمنان و استفاده از سلاح های خاص می تواند شما را در راه های دشوار همراهی کند. بازی در کشورهای بزرگی همچون روسیه، چین و ایتالیا ادامه خواهد داشت و در هر مرحله با اتفاقات جالبی روبرو می شوید. این بازی زیبا برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود ارائه شده است، بدین امید که مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد.

پوریا سرمستی شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی تیزپا,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید و فانتزی دو خواهر جنگجو Chantelise A Tale of Two Sisters 2011

 

دانلود بازی جدید و فانتزی دو خواهر جنگجو Chantelise A Tale of Two Sisters 2011

░ نسخه کامل و  کرک شده THETA ░

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

پنج سال قبل یکی از دوستان دوخواهر با نفرین یک جادوگر به موجود عجیبی تبدیل شد که در اصطلاح به آن جن پری نما میگویند. Elise و Chante راهی سفر پرخطری می شوند تا راه بازگشت، و شکست طلسم را بیابند ولی جادوگر بدذات هم ساکت ننشسته و موجودات تسخیر شده را به مبارزه با Elise و Chante فرا می خواند. در بازی درمراحل مختلف با یکی از دو کاراکتر اول بازی یعنی Elise و Chante همراه خواهید بود. و باید توانایی ها و استعداد این دو خواهر جنگجو را کشف کنید تا به آسانی با دشمنان خود مبارزه کنید، در مسیر سفر ماجرایی با افراد خاص آشنا خواهید شد که نمونه آن Aira مغازه دار فالگیری است که به کمک شما خواهد آمد. همان طور که پیداست بازی از انیمه های ژاپنی گرفته شده است و از محیط زیبایی بهره می برد. حجم مناسب، گرافیک قابل قبول، گیم پلی عالی و محیطی فانتزی، وجود گنج های نهان در مسیر، دنیای جدید سراسر هیجان برای گیمر، امکان ماهیگیری در بازی، کنترل کامل بر کاراکتر از دیگر ویژگی های این بازی زیبا می باشد. این بازی زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی دو خواهر جنگ جو,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی افسانه ای و فوق العاده هیجان انگیز Konung 3 Ties Of The Dynasty 2010

 

دانلود بازی افسانه ای و فوق العاده هیجان انگیز Konung 3 Ties Of The Dynasty 2010

░ نسخه اصلی و سالم + کرک Skidrow  ░

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

بازی افسانه ای و مهیج Konung 3 Ties Of The Dynasty در سال 2010 توسط کمپانی 1C و با ژانر RPG منتشر شد که سبکی اکشن و ماجرایی را در بر گرفته است. داستان بازی حکایت از افسانه ای اسکاندیناوی را به نمایش می گذارد که در زمان به اوج رسیدن قهرمانان مبارز بوده است. بدین ترتیب که قهرمانی که بیشترین دست آورد را در حفاظت از قلرو پادشاهی داشته باشد به مقام ریاست مبارزان خواهد رسید. محیط بازی متشکل از قلعه های روم، اسکاندیناوی های کهن، تاریخ اسلاو ها و … می باشد و در کل محیطی بسیار کلاسیک آمیخته با افسانه های هیجان انگیز بازی را اداره می کند. باید در یک سفر ماجرایی و خطرناک قدرت خود را نشان داده و به مصاف دشمنان پادشاهی بروید و تاریخ جدید را در Woodland رقم بزنید. بازی از گرافیک قابل قبولی برخوردار است ولی گیم پلی آن فوق العاده قدرتمند و کاربر پسند می باشد. این بازی برای اولین بار در بین سایت های ایرانی توسط تیم ایرانیان دانلود ارائه شده است بدین امید که رضایت کاربران عزیز را کسب کرده و مورد پسند واقع شود.

پوریا سرمستی شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی Konung 3 Ties Of The Dynasty 2010,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید مأموریت جهانی: کماندو در لیبی Global Ops Commando Libya2011

 

دانلود بازی جدید مأموریت جهانی: کماندو در لیبی Global Ops Commando Libya2011

▐نسخه کم حجم شده BlackBox بدون حذفیات ▐

عضو یکی از تیم های عملیاتی سربازان بین المللی هستید که برای کمک به بحران جنگ لیبی وارد لیبی شده اید و شما ماموریت دارید شورشیان و همین طور نیروهای وارد جنگ شده و اختلالگر را نابود کنید و آرامش را به کشور لیبی بازگردانید.وظیفه تیم، نجات لیبی از دست ترورریست ها و جلوگیری از انفجار بمب اتم است، باید به دنبال یکی از بزرگترین تروریست ها و مافیای روسیه ای بوده و تمام حواس خود را به انجام یافتن کامل مأموریت ها معطوف کنید. برای تخریب گرو ه های تروریستی می توانید در ظاهری بدلی وارد تیم دشمن شده و اطلاعات لازم را به دست آورده و تیم تروریستی را نابود کنید. انواع مدل های مختلف از اسلحه های پیشرفته و تجهیزات کامل جنگی همواره با تکاورها همراه بوده و در عملیاتی که در لیبی، شمال آفریقا و گرینلند اتفاق می افتد از آنها استفاده کنی. مراحلی بسیار زیبا که هریک با پیچیدگی های خاصی طراحی شده اند تا قدرت عملکرد و سرعت گیمر را بسنجند. هم اکنون می توانید نسخه کم حجم BlackBox را از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی ماموریت کماندو در لیبی,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید و اکشن اورک ها باید بمیرند Orcs Must Die 2011

 

دانلود بازی جدید و اکشن اورک ها باید بمیرند Orcs Must Die 2011

▐نسخه سالم و معتبر Skidrow + کرک  ▐

بازی جدید و مهیج Orcs Must Die که اخیراً توسط کمپانی Robot Entertainment منتشر شده است. داستان بازی مربوط به حفاظت از قلعه است و باید با تمام توان خود به مصاف دشمن بروید. تجهیزات جنگی و مجهز که شامل شمشیر و گلوله سنگی و سلاح های سرد نیز می باشد در بازی همراه شما خواهند بود. بازی دارای طراحی های سه بعدی و سبکی آمیخته با استراتژیک می باشد که در نوع خود جالب است. وظیفه اصلی شما کشتار اورک ها می باشد ولی باید حفاظت از قلعه را بخش اصلی وظایف خود قرار دهید. در پس این حفاظت کاری ها ماجراهای عجیب و اتفاقات جالب باعث هیجان انگیزتر شدن بازی نیز خواهد شد. بازی گرافیک خوبی دارد و گیم پلی عالی آن را همراهی می کند. آماده ماجراجویی و دفاع از قلعه باشید! هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی اورک ها باید بمیرند,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید و اکشن دفاع از زمین MDK2 HD

 

دانلود بازی جدید و اکشن دفاع از زمین MDK2 HD

▐نسخه کرک شده THETA  ▐

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

دکتر هاوکینز به همراه سگش که معروف به 6 پای تفنگدار نیز هست باید برای نجات زمین آستین بالا بزنند بدین ترتیب که نبوغ دکتر به همراه تیزکاری های سگ جنگجو می تواند زمین را از نابودی و خطری بزرگ نجات دهد. بازی دارای بیش از 10 مرحله می باشد که هرکدام شامل مأموریت ها مختلفی می باشد. بیش از 20 نقش منفی و دشمن اصلی که سردسته نابودگران می باشد. کاراکتر اصلی داستان سه شخصیت به نام های Dr. Hawkins, Kurt و Max می باشد که در هریک از مراحل با یکی از این مبارزان همراه خواهید بود. صحنه هایی زیبا از درگیری با اسلحه های مدرن را مشاهده خواهید کرد، از اشیای پیرامون خود می توانید برای درگیری استفاده کنید که این درگیری ها در محیطی فضایی و دور از زمین نیز انجام می پذیرد. گرافیکی HD به همراه گیم پلی عالی بازی را مدیریت می کنند که بی شک گیمر را به چالش برمی انگیزاند. هم اکنون می توانید این بازی کم حجم را برای اولین بار در میان سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی دفاع از زمین,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید و ترسناک Dead Rising 2: Off The Record 2011

 

دانلود بازی جدید و ترسناک Dead Rising 2: Off The Record 2011

▐نسخه سالم و معتبر Skidrow + کرک  ▐

نسخه جدیدی از Dead Rising باعنوان Dead Rising 2: Off The Record که توسط کمپانی نام آشنای CapCom ارائه شده است، تجربه جدیدی از این بازی زیبا را به ارمغان آورده است. Fortune City آنگونه که می شناختید نیست و شما از دید یک عکاس خبری آن را مشاهده می کنید. قهرمان داستان عکاسی به نام Frank West می باشد که به سراغ ماجراجویی در شهر آلوده و ترسناک فورتن می رود. داستانی جدید و عناصری بسیار قدرتمند را مشاهده خواهید کرد که به همراه امکانات جدید همچون گیم پلی دو نفره و سیستم حرفه ای ذخیره سازی نشانگر قدرت افزایش یافته در نسخه جدید می باشد. از وسایل نقلیه ای که در نوع خود ایده جدیدی محسوب می شوند می توانید استفاده کنید. در بازی صحنه های زیبایی از درگیری تن به تن و طرز استفاده حرفه ای از اسلحه های مدرن را مشاهده خواهید کرد. به دنیای خشونت و ترسناک Dead Rising جدید پا بگذارید و آماده هیجان باشید. هم اکنون می توانید نسخه سالم و تست شده این بازی زیبا را از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

 

 

پوریا سرمستی شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی Dead Rising 2: Off The Record 2011,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود نسخه نهایی بازی کم حجم و معروف پرندگان خشمگین Angry Birds 1.6.3.1

 

دانلود نسخه نهایی بازی کم حجم و معروف پرندگان خشمگین Angry Birds 1.6.3.1

▐نسخه نهایی + کرک  ▐

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

Angry Birds نام بازی است که برای Ipad ، Androrid و PSP در سال گذشته منتشر شد و بیش از حد انتظار محبوبیت کسب کرد. به همین دلیل کمپانی سازنده بازی تصمیم به انتشار نسخه PC آن نیز گرفت. بازی مربوط به پرنده های کوچکی است که در حال زندگی شاد و آرامی هستند که متوجه می شوند تخم هایی که در لانه هایشان نگه داری می کردند توسط خوک هایی بد ذات دزدیده می شود، حال این پرندگان  قصد جنگ و نابودی این خوک ها را دارند تا با از بین بردن آنها مانع ادامه دزدی تخم هایشان شوند، بازی دارای بیش از ۱۹۵ مرحله است که در ابتدا برای یادگیری شما، چندین مرحله آسان و پیش پا افتاده در نظر گرفته شده است، بعد از طی این چند مرحله بازی بسیار متفاوت تر و مراحل سخت تر خواهد شد، گرافیکی فوق العاده قوی در حین کم حجم بودن بازی، محیطی زیبا با رنگ بندی هایی مناسب باعث شده است تا گیمر از اجرای این بازی احساس خستگی نکند و ساعت ها سرگرم این بازی باشد.بازی علاوه بر ماجراهایی مهیج دارای معماهایی درمورد پرتاب، در هرمرحله است که برای حل کردن آنها نیاز به فکر کردن و تمرکزی قوی دارید. نسخه نهایی و جدیدترین ورژن این بازی را از سایت ایرانیان دانلود به طور رایگان دریافت کنید.

پوریا سرمستی شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی پرندگان خشمگین,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود رایگان بازی جدید ماجرای جشن هالووین Costume Quest 2011

 

دانلود رایگان بازی جدید ماجرای جشن هالووین Costume Quest 2011

▐نسخه سالم و کرک شده THETA  ▐

Costume Quest 2011 عنوان جدیدترین بازی از Double Fine Productions می باشد که یک RPG سوم شخص قدرتمند نیز می باشد. جشن هالووین است و این بار باید در نقش یک قهرمان و در لباسی مبدل به سراغ ماجراجویی و درگیری با غول هایی که قصد تخریب محل های برگزاری جشن را دارند بروید و قدرت خود را به نمایش بگذارید. تمامی فوت و فن هایی که برای درگیری با دشمن در این بازی دیده می شوند هریک در نوع خود یک نوآوری محسوب می شود که نمونه آن را در بازی ندیده اید. داستان و محوریت بازی برروی خواهر و برادری است که که قهرمان بازی نیز می باشند، در پی این ماجراجویی یکی از این دو کشته می شود ولی دیگری به قصد انتقام باز به راه و ماجرای خود ادامه می دهد. هالووین یکی از جشنهای سنتی مغرب‌ زمین است که مراسم آن در شب ۳۱ اکتبر برگزار می‌شود. بسیاری از افراد در این شب لباس‌های عجیب و غیرمرسوم میپوشند و کودکان برای جمع‌آوری نبات و آجیل به در خانه دیگران می‌روند. جشن هالووین بیشتر در کشورهای آمریکا، ایرلند، اسکاتلند و کانادا مرسوم است. این جشن را مهاجران ایرلندی و اسکاتلندی در سده نوزدهم با خود به قاره آمریکا آوردند.یکی از نمادهای هالووین یک کدوتنبل توخالی است که برای آن دهان و چشم به صورتی ترسناک درآورده شده و با روشن کردن شمع در درون کدوتنبل به آن جلوه‌ای ترسناک داده می‌شود. بازی مهیج که موجوداتی مانند اژدها و لباس های مبدل عجیبی شما را به دنیای جدیدی از بازی هدایت می کند. حجم مناسب، گیم پلی عالی، موتور گرافیکی قدرتمند، صحنه هایی تماشایی از ماجراجویی و محیطی کاربرپسند از ویژگی های منحصر بفرد این بازی محسوب می شود که هم اکنون می توانید برای نسختین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی ماجرای جشن هالووین,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید و مهیج مدافعان سیاه چال Dungeon Defenders 2011

 

دانلود بازی جدید و مهیج مدافعان سیاه چال Dungeon Defenders 2011

▐نسخه سالم و معتبر Skidrow + کرک  ▐

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

باید سرزمین Etheria را از شر شیاطین نجات دهید. 4 جنگجوی کهن و قدرتمند از نقط مختلف زمین گرد هم آمدند تا سرزمین ادریا که مورد هجوم شیاطین قرار گرفته است توسط قدرت های مأورا خود را نجات دهند. بازی اکشن آمیخته با ماجرا و داستانی فوق العاده قدرتمند دست در دست هم داده اند تا یک بازی خاطره انگیز را در سال 2011 رقم بزنند. از میان چهار اسطوره که هریک ویژگی های خاصی نیز دارند یکی را برگزیده و به سراغ جنگ تن به تن با شروران مهاجم بروید.در آن لحظه ممکن است 100 سرباز از دست آموزان شیاطین به سمت شما حمله ور شوند، پس باید تمرکز و سرعت عمل را در نظر داشته باشید. گیم پلی فوق العاده قوی و قابلیت Co-Op بر بازی حکمرانی می کند که آمیخته با گرافیکی پویا یک بازی باورنکردنی را به ارمغان آورده اند. بازی Dungeon Defenders دارای قابلیت آنلاین تا سقف 4 نفر را داراست و بی شک شما را به وجد خواهد آورد. این بازی هیجان انگیز را حتما به آرشیو بازی های خود اضافه کنید. هم اکنون می توانید نسخه سالم و تست شده این بازی زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی مدافعان سیاه چال,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود رایگان بازی جدید و ترسناک The Haunted: Hells Reach 2011

 

دانلود رایگان بازی جدید و ترسناک The Haunted: Hells Reach 2011

▐نسخه سالم و معتبر Skidrow + کرک  ▐

آخرالزمان فرا رسیده است، مردم به خون هم تشنه اند، و هم دیگر را میدرند. شیطان از قعر جهنم به زمین آمده است و به یکی از معابد پناه آورده است. هدف او رستاخیز و نابودی کل زمین است و حال اینجای داستان است که نقشه مأموریت ها برای قهرمان بازی رقم می خورد. درست است به نبرد شیطان خواهید رفت و مردمی شیطان صفت که به طلسم شیطان دچار شده اند. بازی دارای 4 کاراکتر اول و در اصل، نقش های اصلی را برعهده دارند که به انتخاب خود می توانید یکی از آنها را برگزیده و وارد دنیای وحشتناک رستاخیز شوید.انواع سلاح، قدرت های فوق بشری، کمک رسانی فرشتگان و انواع تاکتیک های مبارزاتی با اسلحه در اختیار شماست تا در این راه خطرناک شما را یاری کرده و برای نابودی شیطان در کنار شما باشند. بازی را شبیه سری بازی های DeadIsland خوانده اند که این شباهت دور از باور نیست، چرا که گیم پلی علی به همراه گرافیکی فوق العاده از بازی پشتیبانی می کنند که گیمر را به وجد می آورد. این بازی زیبا توسط کمپانی KTX Software حمایت یافته و توسط شرکت معروف ValuSoft منتشر شده است. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی The Haunted: Hells Reach 2011,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود رایگان بازی جدید Renegade Ops 2011

 

دانلود رایگان بازی جدید Renegade Ops 2011

▐نسخه سالم و معتبر Skidrow + کرک  ▐

به دنیای جهنمی تخریب گران خوش آمدید، استودیوی سازنده ی سری Just Cause ، یعنی Avalanche یک قرارداد با Sega برای انتشار بازی جدید خود به نام Renegade Ops برای PC , PSN و Xbox Live Arcade بست که طبق گفته های کمپانی ناشر در پاییز 90 منتشر شد. این بازی در سبک Twin Stick Shooter می باشد و با استفاده از موتور Just Cause 2 یعنی Avalanche Engine 2.0 ساخته می شود. ولی دوربین در راستای آرکید شدن بازی، دید از بالاست. ( Top down ) این بازی شامل بخش تک نفره، بخش دو نفره به صورت Split-screen و بخش چند نفره ی آنلاین خواهد بود که تا چهار نفر را پشتیبانی خواهد کرد. Avalanche تجربه ی این بخش را Co-op رقابتی خواند، زیرا شما گرچه با هم بازی می کنید، ولی با یکدیگر بر سر کسب بالاترین امتیاز رقابت می کنید. گیمر در نقش یک شخصیت در یک یگان سیار کماندویی پشت خط دشمن را بازی می کنند تا Inferno یک مرد دیوانه ی تروریست را شکست دهند. شما در محیط های گوناگونی به همراه شخصیت های مختلف در وسایل نقلیه ی مختلف بازی می کنید. هر کدام از این وسایل، اسلحه ی مخصوص به خود را دارند. مثل شوک الکتریکی مغناطیسی یا Gatling Gun. در بازی Upgrdae و Power Up هم وجود خواهد داشت. بازی سراسر هیجان را پیش رو دارید. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی Renegade Ops 2011,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

بازی جدید ارباب حلقه ها: جنگ در شمال Lord Of The Rings:War In The North 2011

 

 

دانلود بازی جدید Lord Of The Rings:War In The North 2011

▐نسخه سالم و کم حجم BlackBox + کرک، بدون حذفیات ▐

سری بازی های The Lord of the Rings افت و خیزهای خاص خود را داشته و در سبک های مختلفی (استراتژی، نقش آفرینی و اکشن) هم عرضه شده اند. جدیدترین نسخه از این بازی، سبکی Action-RPG دارد که در شمال Middle Earth اتفاق می افتد. Middle Earth در War of the Ring جایی بسیار تاریک و خشن می باشد. نژاد خود را می توانید بین جن (Elf)، کوتوله (Dwarf) و انسان (Human) انتخاب کرده و وارد دنیای نبرد شوید. هر نژاد به نظر خیلی منحصر به فرد است و کلاس های خاص خود را دارد. نژاد انسان از Dunedain Rangerها تشکیل شده و بدین معنی است که کلاس شما می تواند تیرانداز و یا یاغی باشد. همچنین یاران حلقه بدین ترتیب معرفی شده اند که، ارادان : یکی از رنجرهای شمال است . او یک کماندار ماهر است و میتواند از هر فاصله ای تیراندازی کند. همچنین او می تواند از یک شمشیر و یه زره ، دو شمشیر در دست و یا یک شمشیر در دو دست استفاده کند . اندریال : او جادوگر تیم است . او نیز میتواند دیواری از نور ایجاد کرده و همرزمانش را مداوا کند . و زنده نگه دارد . فارین : او بسیار قوی است و میتواند تا حد زیادی مقاموت کند . او میتواند مانند یک سد محکم دربرابر دشمنان ایستادگی کند . او از لحاظ تاکتیکی سد گروه است . اگاندور: اودشمن اصلی گروه کوچک ما در بازی است . WITM براساس انچه که دیده ایم . یک عنوان جدی و سیار امیدوار کننده ای است . که به هیچ یک از عناوین قبلی شباهتی ندارد . و وارد دنیای نبرد شوید. قابلیت ارتقاء سلاح ها و کیفیت نقش آفرینی کاراکترها با توجه به کسب تجربه و دیگر موارد که در بازی شاهد آن خواهید بود، نیز امکان پذیر است. از محیط های بازی می توان به از Rivendell و Fornost اشاره کرد که هریک متنوع و جالب هستند . دشمنان بازی هم، نژاد های معروف ارک ها (Orc) و گابلین ها (Goblin) هستند و حتی غول ها (Troll) هم وجود دارند. سایر موجودات معروف هم مثل عنکبوت های بزرگ در این شماره وجود خواهند داشت. دشمن اصلی این بازی آگاندار (Agandaur) است که نقش بزرگی را در پیشبرد نقشه های سائورون (Sauron) دارد و خیلی شیطانی به نظر می رسد و به احتمال زیاد Boss آخر بازی خواهد بود. بازی از گرافیکی عالی بهره می برد و گیم پلی منحصربفردی آن را اداره می کند، هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از وب سایت ایرانیان دانلود به طور رایگان دریافت نمائید.

پوریا سرمستی شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی ارباب حلقه ها,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید شبیه ساز هلیکوپتر Take On Helicopters 2011

 

دانلود بازی جدید شبیه ساز هلیکوپتر Take On Helicopters 2011

▐نسخه سالم و معتبر Reloaded + کرک  ▐

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

Take On Helicopters عنوان جدیدترین بازی کمپانی Bohemia Interactive می باشد که به جرأت می توان گفت جزو بهترین های 2011 رقم خورد. در بازی کنترل کامل یک هلیکوپتر در ستان شماست ولی این شما هستید که نوع هلیکوتر، نوع مأموریت و نحوه عملکرد خود را بر اسا سلیقه و توانایی خود تعیین می کنید. تمامی مناطق آمریکای شمالی تا جنوب قاره آسیا در زیر بالگردهای هلیکوپتر شماست و می توانید بدون انجام مأموریت مشغول به گشت و گذار نیز مشغول شوید.  از طریق گیرنده های هوایی با تیم پشتیبانی در ارتباط خواهید بود و لحظه به لحظه وضعیت هوا و طوفان و همچنین وجود دشمن در طیف مداری خود مطلع خواهید شد. گرافیک بازی بسیار عالی و قدرتمند می باشد که در یک محیط پویا و چشم نواز گیمر را در اوج آسمان ها به وجد خواهد آورد. وجود انواع مدل های مختلف از هلیکوپترها، مأموریت های متنوع  و متفاوت، محیطی بازی گسترش یافته، امکان تنظیم مراحل و همچنین بالگردها، امکان بازی MultiPlayr، مدل سازی و شبیه سازی قدرتمند، موتور گرافیکی عالی و گیم پلی باورنکردنی از ویژگی های این بازی زیبا می باشد که برای اولین بار در بین سایت های ایرانی می توانید از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی شبیه ساز هیلیکوپتر,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید شبیه ساز هلیکوپتر Take On Helicopters 2011

 

دانلود بازی جدید شبیه ساز هلیکوپتر Take On Helicopters 2011

▐نسخه سالم و معتبر Reloaded + کرک  ▐

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

Take On Helicopters عنوان جدیدترین بازی کمپانی Bohemia Interactive می باشد که به جرأت می توان گفت جزو بهترین های 2011 رقم خورد. در بازی کنترل کامل یک هلیکوپتر در ستان شماست ولی این شما هستید که نوع هلیکوتر، نوع مأموریت و نحوه عملکرد خود را بر اسا سلیقه و توانایی خود تعیین می کنید. تمامی مناطق آمریکای شمالی تا جنوب قاره آسیا در زیر بالگردهای هلیکوپتر شماست و می توانید بدون انجام مأموریت مشغول به گشت و گذار نیز مشغول شوید.  از طریق گیرنده های هوایی با تیم پشتیبانی در ارتباط خواهید بود و لحظه به لحظه وضعیت هوا و طوفان و همچنین وجود دشمن در طیف مداری خود مطلع خواهید شد. گرافیک بازی بسیار عالی و قدرتمند می باشد که در یک محیط پویا و چشم نواز گیمر را در اوج آسمان ها به وجد خواهد آورد. وجود انواع مدل های مختلف از هلیکوپترها، مأموریت های متنوع  و متفاوت، محیطی بازی گسترش یافته، امکان تنظیم مراحل و همچنین بالگردها، امکان بازی MultiPlayr، مدل سازی و شبیه سازی قدرتمند، موتور گرافیکی عالی و گیم پلی باورنکردنی از ویژگی های این بازی زیبا می باشد که برای اولین بار در بین سایت های ایرانی می توانید از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی شبیه ساز هیلیکوپتر,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید و مهیج Call Of Duty: Modern Warfare 3

 

دانلود بازی جدید و مهیج Call Of Duty :Modern Warfare 3

▐نسخه سالم و معتبر Reloaded + کرک  ▐

سری بازی های Call Of Duty که رقیب جدی سری بازی های Battlefield نیز می باشد، نسخه سوم خود را برای قدرت نمایی بیشتر روانه بازار کرد. ندای وظیفه بار دیگر با نسخه جنگ های مردن پا به عرصه رقابت گذاشته و این خبر بسیار خوبی برای علاقه مندان به سبک اکشن اول شخص است که یک بازی سراسر هیجان و استرس را تجربه خواهند کرد. COD: MW3 داستان نسخه قبلی خود را دنبال می کند و بخش عظیمی از داستان به مبارزات ایالات متحده آمریکا با روسیه مربوط می شود. خوشبختانه MW3 با پشتوانه دو نسخه قبلی خود توانسته داستان بسیار خوبی را پیش روی بازیکنان قرار دهد. داستانی که برای یک عنوان اول-شخص بسیار خوب است و روایت جالب توجه آن باعث شده تا این قسمت به یکی از نقاط قوت بازی تبدیل شود. در نسخه اول، داستان با معرفی شخصیتی به نام جان مک تاویش  شروع شد. یک سرباز تازه کار که به گروهی از نظامیان ملحق شد تا جلوی اقدامات تروریستی فردی به نام امران زاخائف را بگیرد. گروه موفق می شود که زاخائف را از بین ببرد، اما داستان به پایان نمی رسد. او به سنبلی برای ارتش روسیه تبدیل می شود و شخص دیگری به نام Vladimir Makarov جای او را می گیرد. بازی با همان موتور بازیسازی آشنای IW ساخته شده است. موتور ثابت سری بازی های Call of Duty که باعث شده این سری از بازی ها بسیار روان، سریع و به دور از مشکلات خاصی اجرا شوند. تغییراتی که سازندگان برای ساخت MW3 در این موتور بازیسازی قرار داده اند، باعث شده که این موتور بازیسازی از این پس با نام MW3 Engine شناخته شود. همان طور که اشاره کردیم، این بازی در شهرهای مختلف و با آب و هوای های گوناگون رخ می دهد. به همین دلیل، شاهد محیط های مختلفی خواهید بود که شما را تحت تأثیر قرار می دهند. حضور در زیر باران، برف و قرار گرفتن در طوفان شن از قسمت های جالب توجه بازی است. صداگذاری خوبی را در بازی شاهد خواهید بود. صدای انفجارهای مختلف، صدای عبور هواپیماهای نظامی که برفراز شهرها در حال حرکت هستند، صدای سلاح های مختلف و… بسیار خوب در بازی طراحی شده اند و جو بسیار خوبی را در بازی به وجود آورده اند و حس قرار گرفتن در میدان جنگ را به خوبی به شما انتقال می دهد. صداگذاری روی سلاح ها نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد. استفاده از صداهای واقعی این سلاح ها، باعث موفقیت این قسمت شده است. در کنار این بخش، می توان به موسیقی های بسیار خوبی که برای این عنوان ساخته شده، اشاره کرد. یکی از هیجان انگیزترین قسمت های بازی، گیم پلی آن است. کلاً سری بازی های Modern Warfare در این قسمت بسیار قوی بوده اند و همین موضوع باعث برتری این عنوان نسبت به سایر بازی های هم سبکش بوده است. بازی روی 60 فریم اجرا می شود و این موضوع یعنی اینکه بازیکنان با روندی سریعتر و نفس گیر تر در این بازی مواجه خواهند شد. فریم بالا باعث شده که صحنه های سینمایی بازی تأثیر بیشتری روی بازیکنان بگذارند. این موضوع به تنهایی بازی را زیبا کرده است. تمام مراحل بازی با اتفاقات سینمایی جالبی شروع می شوند. همین موضوع باعث می شود که شما با دیدن آن صحنه ها مجبور شوید آن مرحله را تا انتها پیش ببرید. بدون شک بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 یکی از بهترین بازی های اکشن اول-شخصی است که تا این لحظه عرضه شده است. این عنوان شما را با نمایی واقعی از جنگ و تمام صحنه های خشن و هیجان انگیز آن مواجه می کند. Activision با ساخت این بازی نشان داد که همچنان می تواند پرچم دار بهترین اول-شخص این نسل باشد. هم اکنون نسخه کامل این بازی را از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.منبع بخشی از توضیحات پردیس گیم.

پوریا سرمستی پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی Call Of Duty: Modern Warfare 3,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید Jane’s Advanced Strike Fighters 2011

 

 

دانلود بازی جدید Jane's Advanced Strike Fighters 2011

▐نسخه کامل و سالم + کرک Skidrow  ▐

به تسخیر آسمان ها خواهید رفت، جایی که میان زمین و آسمان باید به قلب دشمن نفوذ کرده و وی را از میدان خارج کنید. بازی Jane’s Advanced Strike Fighters یک شبیه ساز قوی از جنگ و درگیری هوایی بین جت های جنگنده می باشد که توسط کمپانی Trickstar Games حمایت یافته و توسط شرکت Evolved Games و Koch Media منتشر شده است. وجود انواع مدل ها از جت های جنگنده پیشرفته و تخریب گر که تعداد آنها به 30 می رسد، ابتدا خلبان خود را آماده و سپس جت مورد نظر را انتخاب و وارد دنیای مبارزات هوایی بین جت های جنگنده شوید. بازی دارای قابلیت های فراوانی در بخش MultiPlayer و همچنین آنلاین می باشد که دوئل تیمی بر روی یک هدف متحرک و اتحاد برای نابودی دشمن، و بازی همزمان 16 نفر در یک تیم از مهمترین آن ها می باشد. مأموریت های ویژه و عملیات خاص از جمله برنامه ریزی برای حمله به پایگاه دشمن و فرار از مقرّ دشمن که هریک گیمر را به چالش وا می دارد. گستردگی نقشه در بازی 6500 کیلومتر مربع می باشد که شامل پایگاه های دشمن، پایگاه های خودی و جبهه درگیری و… نیز می باشد. هم اکنون می توانید نسخه کامل این بازی را از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی Jane’s Advanced Strike Fighters 2011,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی فوق العاده زیبای Assassins Creed Revelations 2011

 

دانلود بازی فوق العاده زیبای Assassins Creed Revelations 2011

▐نسخه سالم و معتبر Skidrow + کرک  ▐

Ezio Auditore Da Firenze قهرمان محبوب سری بازی های Assassin’s Creed بازگشتی به شهر Constantinople خواهد داشت.این شهر که امروزه استانبول نامیده میشود محلی است برای زندگی اعضاء گروه زیر زمینی Templars و Masyaf در دوران اوج حکومت امپراتوری عثمانی، در سال 1511 پس از میلاد منطقه ای در این شهر به نام Cappadocia وجود داشت که دژ مستحکمی برای گردهم آئی قاتلین(Assassins) قدیمی به شمار می رفت. اتزیو در ایتدای بازی به این منطقه سفر میکند و درادامه پی می برد که الطائر(Altair) به دژ نظامی باستانی نزدیک شده بود که می توانست به عنوان سلاحی قدرتمند جنگ صلیبیون و اساسین را به پایان برساند. کلید این دژ نظامی در شهر Constantinople مخفی شده بود. گیم پلی بازی کماکان به شکل قبل و سبک Open World طراحی شده است. گرچه اضافه شدن آیتمی به نام Hookblade توانایی های اتزیو را تغییر داده و منجر به پیشرفت مکانیسم گیم پلی شده است. این وسیله در واقع قلابی است که اتزیو در زمان لازم از آن میتواند به عنوان سلاح یا ابزاری نظیر قلاب برای عبور از محلی به محل دیگر استفاده کند و یا دشمنان را با آن از بین ببرد. در ضمن به گفته سازندگان سرعت کنترل و هدایت قهرمان داستان با این وسیله به میزان 30 درصد افزایش پیدا کرده است. نکته دیگری که هنگام استفاده از قلاب دیده میشود افزوده شدن تعداد زیادی انیمیشن به بازی و ارتقاء قابلیتهای رزم تن به تن است. با کمک سلاح هایی نظیر شمشیر، قلاب، بمب وغیره می توان به روشهای مختلف دشمنان را شکست داد و راه را برای عبور از مراحل هموار کرد.لازم به ذکر است اتزیو توانایی حمل 300 مدل بمب مختلف را دارد. بعضی از این بمبها که دودزا هستند صحنه های جالبی را پدید می آورند. پس از استفاده می توان بازی را به حالت Night Shade برد و دشمنان را در میان دودها تشخیص داده و آن ها را تار و مار کرد. برخی دیگر از بمبها حالت انفجاری دارند که براحتی می توان تعداد زیادی از دشمنان را به طور همزمان شکست داد. مکانیسم بخش چند نفره آنلاینی که در بازی Brotherhood مورد استفاده قرار گرفته بود در این قسمت گسترش یافته ها و شخصیتها و محلهایی جدید به بازی افزوده شده اند. قابلیت Customize چهره ها و سلاح ها از جمله جدیدترین تغییرات صورت گرفته در بخش آنلاین بازی است. هم اکنون می توانید نسخه سالم و تست شده این بازی را از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی اساسین کرید,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید و مهیج Saints Row The Third 2011

 

▐نسخه سالم و معتبر Skidrow + کرک  ▐

بازی با سرقت از یک بانک بزرگ شروع میشود. Saints ها در نظر دارند به طور هوایی و با کمترین دردسر کلیت صندوق و گنجینه ی بانک را بدزدند، ماموریتی که به هیچ وجه طبق برنامه پیش نمیرود و با به صدا درآمدن آژیر بانک و باخبر شدن پلیس به گیر افتادن و زندانی شدن اعضای گروه می انجامد. حالا بعد از مدتی و تازه در زندان است که Saints ها متوجه میشوند بانکی که قصد دست برد زدن به آنرا داشتند متعلق به یک سازمان مافیایی عظیم بین المللی با نام Syndicate و تحت رهبری Phillipe Loren است. بعد از رشوه ای سنگین و تبانی با پلیس Syndicate که به فکر انجام معامله با Saint هاست رهبر گروه، Johnny Gat و Shaundi را میگیرد. در هواپیمای شخصی خود Phillipe Loren به گروه میگوید تنها راه زنده برگشتنشان بر روی زمین تسلیم ـه ۲سوم از اراضی Stilwater به سیندکت است، معامله ای که طبیعتا توسط گروه رد، و با یک در گیری مسلحانه در هواپیما دنبال میشود. با وضعیت پیش آمده Johnny Gat سعی میکند برای رهبر گروه و Shaundi زمان بخرد و در هواپیما باقی مانده و به آنها ملحق نمیشود. ۳ دسته اصلی که با آنها در بازی دست و پنجه نرم خواهیم کرد عبارتند از The Morning Star، گروهی که به طور مستقیم توسط خود Phillipe Loren کنترل میشود و معمولا شامل اعضای اروپایی با تجهیزات گران قیمت و درجه ۱ با تمرکز بر روی خرید و فروش اسلحه اند. Luchadores که توسط کُشتی گیر مکزیکی Killbane کنترل میشوند و توجه خود را بر روی قمار و فاچاق مواد گذاشته اند؛ و در اخر The Deckers که تحت فرمان هکتیویست -کاری که تقریبا معادل قانونی هکر است. وظیفه اصلی یک هکتیویست تبلیغات در سطح وسیع و شکل دادن اذهان عمومی بوده و به نوعی نقشی معادل یک مبلغ سیاسی از راه مدرن را ایفا میکند- نابغه Matt Miller اند و تمرکزشان بر روی پول شویی، و انجام وظایف الکترونیکی سیندیکت است. یکی از اولین تفاوت هایی که متوجه آن میشویم فرق های اساسی The Third در مدل کارآمدی و استفاده از Respect credits است. اگر به یاد داشته باشید با انجام ماموریت های فرعی و مینی گیم ها در گوشه و کنار بازی در ۲ شماره قبلی رسپکت یا احترام بدست می آوردید که میتوانستید با این روش ماموریت های بعدی را در سیر اصلی و داستانی بازی آزاد کنید. ایده ی بسیار جالبی که ماموریت های فرعی را هم بخشی جدا ناپذیر و حیاتی از بازی میکرد. حال با توجه به این که در این شماره یکی از رؤسای کل گروه، و از ابتدا یکی از کله گنده ها هستید روش کارکرد Respect credit ها نیز عوض شده است و اینبار باید از آنها به عنوان XP استفاده کنید. ویژگی که به آلمان های RPG بازی هم می افزاید؛ و هرچند درحال حاضر لیست کاملی از انواع این Upgrade ها در دسترس نیست میدانیم که افزایش کنترل و قدرت در رانندگی، تکنیک های مختلف در جنگ های تن به تن و سلاح های گرم و سرد بخشی از آن خواهند بود. و البته طبیعتا مثل شماره های قبلی این Respect credit ها انواع و اقسام لباس ها و عمل های جراحی جدید، آیتم های برای customise کردن اسلحه ها، وسایل نقلیه و حتی پایگاه های مختلف Saint ها را آزاد میکند که برای خریدشان به پول و آن هم مقدار زیادی از پول نیاز دارید! نهایتا باید گفت Saints Row: The Third عصاره ی تمام چیزهای است که هر گیمری با کمی حس شوخ طبعی و خواستار تفاوت در سر از بازی ها میپروراند. بازی که با حفظ بزرگ ترین نقطه قوت سری یعنی لذت بخش بودن و به همراه ابداعات کوچک و بزرگ و میزان زیادی content و محتوا نه تنها قادر به راضی کردن تمامی طرفدارن قدیمی و گیمرهای جدید، بلکه پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بزرگ ترین های سبک open world را نیز دارد. این بازی زیبا توسط کمپانی THQ منتشر شده است و ساخت و حمایت این بازی برعهده Volition بوده است. هم اکنون این بازی زیبا را به عنوان ارمغانی از ایرانیان دانلود به آرشیو بازی های خاطره انگیز خود اضافه کنید.

پوریا سرمستی پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی Saints Row The Third 2011,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود رایگان بازی اکشن و ماجرایی مرز گذشته و آینده Borderzone

 

دانلود رایگان بازی اکشن و ماجرایی مرز گذشته و آینده Borderzone

▐نسخه سالم و معتبر Reloaded + کرک  ▐

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

بازی اکشن و ماجراجویانه Borderzone توسط کمپانی 1C حمایت یافته و توسط کمپانی +Saturn منتشر شده است. قهرمان داستان یک مبارز کهن می باشد که با شمشیر تیز و سریع، در زمان خود یکی از قهرمانان جنگ بوده است،  قهرمان داستان به قصد ماجراجویی سر به طبیعت می گذارد ولی داستان به همین جا ختم نمی شود، توسط نیرویی ناشناخته به آینده سفر می کند و درگیر برخی ماجراجویی های پرخطری می شود که انتظار آن را نداشت. امکان استفاده از جادو، در مقابل رخداد های هسته ای، ربات های هسته ای و تخریب گر، دنیایی پر رمز و راز، موجوداتی ناشناخته، جنگ با انواع سلاح ها، خشونت وخشم خدایان و سفر به آینده و گذشته از نکاتی است که باعث بوجود آمدن دنیایی فراتر از بازی شده است. بازی گرافیک مناسبی دارد و گیم پلی قدرتمند آن را همراهی می کند. جنگی میان گذشته و سلاح های سرد، با آینده و ربات های جنگنده و ماشینی را تجربه کنید. این بازی زیبا و مهیج برای نخستین بار در بین سایت های ایرانی توسط تیم ایرانیان دانلود ارائه شده است، بدین امید که مورد پسند کاربران عزیز قرار بگیرد.

پوریا سرمستی پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی مرز گذشته و آینده,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید و محبوب Trine 2

 

دانلود بازی جدید و محبوب Trine 2

▐نسخه سالم و معتبر Skidrow + کرک  ▐

نسخه اصلی بازی Trine با گرافیک دو بعدی در زمان خود به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کرد. چرا که با همان گرافیک ساده، مراحل بسیار زیبا و همچنین صحنه های بصری شگفت انگیزی را به بازیکن نشان می داد. اما تنها برگ برنده Trine گرافیک زیبای آن نبود. این بازی ماجراجویی به شما اجازه می داد تا همزمان با دو نفر دیگر نیز آن را انجام دهید و ماموریت های متنوع آن را به کمک یکدیگر به پایان برسانید. البته در حالت تک نفره هم بازیکن برای حل کردن معماها به راحتی می توانست مدام شخصیت های قابل بازی را (یک شوالیه، یک دزد و یک جادوگر) عوض کند. در کل Trine تقریبا همه فاکتورهایی که یک بازی کامپیوتری با آن ها به یک اثر هنری تبدیل می شود را دارا بود. بنابه گفته طراحان بازی در قسمت دوم نیز شوالیه، دزد و جادوگر دوباره تیم سه نفره خود را تشکیل می دهند و ماجراجویی تازه ای را برای نجات دنیا آغاز می کنند. این بار این سه قهرمان به سمت سرزمین کهن و سلطنتی می روند که خطر آنجا را تهدید می کند. در Trine 2 داستان بسیار عمیق تر از نسخه اصلی خواهد بود. هسته اصلی گیم پلی Trine 2 که حل معماها به کمک سه شخصیت قابل بازی است، تقریبا دست نخورده باقی مانده، گر چه بخش چندنفره آنلاین نیز به آن اضافه شده که جذابیت بازی را دو چندان می کند. بازی از گرافیک فوق العاده ای بهره می برد و گیم پلی قدرتمند مثل سابق آن را همراهی می کند که بی شک گیمرهای حرفه ای منتظر این بازی بزرگ بودند. هم اکنون نسخه سالم و معتبر این بازی زیبا را از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی Trine 2,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید و کم حجم جنگ ماشین ها Mechanic Infantry 2011

 

 

دانلود بازی جدید و کم حجم جنگ ماشین ها Mechanic Infantry 2011

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

برای بقاء زندگی ماشینی خود نیاز به مبارزه با نابودگران دارید و باید وارد دنیای خطرناک و ماجراجویی ماشین های مکانیکی شوید. به دنیای متفاوت و عجیب بازی Mechanic Infantry 2011 پا گذاشته اید و باید برای نجات خود بجنگید، بازی سراسر هیجان و شگفتی ساز که گیمر را به چالش برمی انگیزد، این بازی زیبا توسط کمپانی نام آشنای Slak Games حمایت یافته و منتشر شده است که در مدت کمی توانسته است طرفداران بسیاری را برای خود دست و پا کند که با این گیم پلی عالی، چندان هم دور از انتظار نبود. بازی دارای 5 دنیای متفاوت با طراحی های خاص می باشد که هریک به طور زیبا و با ظرافت های خاص طراحی شده اند. وجود بیش از 50 مرحله پر فراز و نشیب که هرکدام به طور هیجان انگیزی تعبیه شده اند و مبارزه با غول های ماشینی در پایان مراحل که باید تمام قدرت و سرعت عمل خود را به نمایش بگذارید، تنها بخشی از ویژگی های این بازی کمیاب و کم حجم می باشد. خشونت ماشینی را در این بازی تجربه خواهید کرد. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از برای نخستین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی جنگ ماشین ها,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید Earth Defense Force: Insect Armageddon 2011

 

دانلود بازی جدید Earth Defense Force: Insect Armageddon 2011

▐نسخه سالم و معتبر Skidrow + کرک  ▐

بازی جدید و مهیج Earth Defense Force: Insect Armageddon محصول کمپانی Vicious Cycle Software که برای کنسول های PS3 و XBOX360 عرضه شده بود، اخیراً نسخه PC آن نیز منتشر شده است که این نسخه نسبت به نسخه های قبلی با استقبال خوبی از جانب دوستداران بازی های کامپیوتری مواجه شده است. داستان بازی مربوط به سال 2017 می باشد که موجودات خاصی که به حشرات رباتی عظیم الجثه شهرت دارند به زمین خاکی حمله کرده و قصد نابودی آن را دارند. رعد آلفا، لقب اولین کاراکتر و قدرتمندترین آن هاست که در تیم EDF عضویت دارد و کنترل و رهبری آن به دست شما می باشد، باید در دترفیت که حال به شهر کشتار و خون تبدیل شده است به جنگ با موجودات خطرناکی بروید که چیزی جز نابودی را در سیستم خود برای فراخوانی ندارند. بازی با اینکه ضعف هایی نیز دارد ولی گیم پلی عالی آمیخته با هیجانی جدید این بازی را به رده های بالاتری در رده بندی های برتر خواهد برد. هم اکنونی نسخه سالم این بازی را از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی Earth Defense Force: Insect Armageddon 2011,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید اکشن و سه بعدی Dead Block 2011

 

دانلود بازی جدید اکشن و سه بعدی Dead Block 2011

بازی زیبای کشتار زامبی ها یا Dead Block عنوان بازی سه بعدی و اکشنی است که داستان آن همان طور که پیداست مربوط به جنگ علیه زامبی ها می باشد. در شهر افراد بسیاری تبدیل به زامبی شده و تنها 3 تن از افراد سالم باقی مانده و هنوز آلوده نشده اند. مایکل بیگن فقیر و خیابان نشین، جک فاستر کارگر ساختمانی و فاکسی جونز مأمور راهنمایی رانندگی نام این سه شخص و به عبارتی کاراکترهای اصلی می باشند. هریک از این افراد ویژگی های متفاوت و قدرتی متمایز از یگری دارند که می تواند کمک خوبی در لحظات متفاوتی از درگیری ها بین زامبی ها باشد. وجود اسلحه های متفاوت، مراحل متنوع، گرافیک عالی با توجه به حجم کم و داستانی قدرتمند از ویژگی های این بازی می باشد. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی Dead Block 2011,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید فضایی X3: Albion Prelude 2011

 

دانلود بازی جدید و فضایی X3: Albion Prelude 2011

▐نسخه سالم و معتبر Skidrow + کرک  ▐

هر گیمر حرفه ای بی شک سری بازی های X3 که داستانی فضایی و نگرش به آینده دارد را دنبال کرده و یا حداقل با آن آشنایی دارد. در این سری بازی ها که نوآوری در ساخت و ساز و توسعه افکار و ایده های منحصربفرد در آن حرف اول را می زند، مورد توجه بسیاری از علاقمندان بازی های رایانه ای قرار گرفته است. X3: Albion Prelude عنوانی دیگر از این سری بازی ها و جدیدترین آن نیز می باشد که به زمانی میان دنیای ناشناخته و قدیمی سفر کرده و تجربیات جدید در اختیار شما قرار خواهد داد. دنیای ناشناخته و مرسوم به X متشکل از نژاد جدیدی است که صرفاً برای رقابت، جنگ و تلاطم بوجود آمده است. در بازی شاهد جنگ بین شرکت های قدیمی و جدید خواهید بود و جایی که تکنولوژی معنی زندگی می دهد بی شک شاهد درگیری ها بین سازندگان و شرکت های حامی خواهید بود که سفر به این دنیای عظیم نیاز به تجربه کافی و استعداد را نیز می طلبد. به زودی یک شکاف تکنولوژیکی به شتاب دهنده های غول پیکر امکان تشکیل بزرگ راه های فضایی و توسعه اقتصادی دنیای X را می دهد. در واقع جنگ نوعی پیش نیاز برای رسید به هدف حکومت بر دنیای X می باشد که هر شرکت قدیمی و جدیدی آرزوی آن را دارد. بازی گیم پلی قدرتمند خود را حفظ و موتور گرافیکی مناسبی را در اختیار دارد. ماشین روبات های جدید و آینده نگر یکی دیگر از ویژگی های این بازی خاص می باشد. هم اکنون این بازی زیبا را از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی سه شنبه 28 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی X3: Albion Prelude 2011,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد
آخرین مطالب ارسالی
دانلود بازی ترسناک و مهیج قلعه زامبی ها Fort Zombie: Romero Mod
دانلود بازی جدید و زیبای Warhammer 40,000 – Space Marine
دانلود بازی جدید و فوق العاده زیبای Hard Reset 2011
دانلود پکیج تمامی نسخه های بازی محبوب سرباز کوچولو Metal Slug Complete Collection
دانلود مجموعه جدید 3850 بازی فلش کم حجم 2012 The Best 3850 Mini Games
دانلود بازی فوق العاده زیبای سام در شهر عجایب Clover: A Curious Tale
دانلود بازی جدید و فوق العاده زیبای Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad 2011
دانلود بازی جدید و اکشن Two Worlds 2 Pirates Of The Flying Fortress 2011
توجه.توجه.توجه...
دانلود بازی جدید کم حجم و مهیج تیم قهرمان ها Bunch Of Heroes 1.0
دانلود بازی اکشن و فوق العاده زیبای NecrovisioN : Lost Company
دانلود بازی جدید کم حجم و فوق العاده زیبای جنگجوی چوبی OIO: The Game 2011
دانلود بازی جدید و فوق العاده هیجان انگیز The Cursed Crusade 2011
دانلود رایگان بازی کامپیوتری بسیار زیبا و محبوب Driver: San Francisco 2011
دانلود رایگان جدیدترین آپدیت های سه بازی مشهور و جدید
دانلود بازی مهیج و زیبای Two Worlds II 2011
دانلود بازی انیمیشنی و فوق العاده مهیج تیزپا Bolt
دانلود بازی جدید و فانتزی دو خواهر جنگجو Chantelise A Tale of Two Sisters 2011
دانلود بازی افسانه ای و فوق العاده هیجان انگیز Konung 3 Ties Of The Dynasty 2010
دانلود بازی جدید مأموریت جهانی: کماندو در لیبی Global Ops Commando Libya2011
درباره وب
به وبلاگ من خوش آمدید

آمار کاربران
 
چه کسانی به ما لینک دادند؟

نوسندگان
پوریا سرمستی

لینک دوستان
موزیک ایرانی و خارجی (رپ)
اسرار زندگي
گیم
games
دانلود سریع و جدید
دانلود games
Rapid-dl بزرگترین مرجع دانلود
سرزمين عاشقان
گردشگری ترکیه
دانستنی ها
نمونه سوالات ریاضی راهنمایی
همه چیز خنده دار
ایرانیان دانلود
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ایرانیان دانلود و آدرس computer-dl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب وبلاگ کتاب الکترونیکی

بخش ویژه

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 95
بازدید کل : 113015
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



Alternative content