computer-dl

پوریا سرمستی

computer-dl

http://computer-dl.loxblog.com

ایرانیان دانلود

دانلود بازی ترسناک و مهیج قلعه زامبی ها Fort Zombie: Romero Mod

ایرانیان دانلود

به وبلاگ من خوش آمدید

ایرانیان دانلود

 
کاربر مهمان، خوش آمديد!   امروز  
 
فهرست اصلی
لینکهای سریع
صفحه اول
آرشیو
ایمیل
موضوعات





آرشیو مطالب

لینکستان
آرشیو تماس با ما


دانلود بازی ترسناک و مهیج قلعه زامبی ها Fort Zombie: Romero Mod

 

دانلود بازی ترسناک و مهیج قلعه زامبی ها Fort Zombie: Romero Mod

بازی بسیار زیبای Fort Zombie: Romero Mod توسط کمپانی نام آشنای Paradox Interactive برای PC منتشر شده است. داستان بازی در شهر Pity در ایالات Indiana آمریکا رخ می دهد که ترس و هیجان سرتاسر آن را در برگرفته است. بازی دارای چهار سبک Action و RPG ،3D ،3rd Person می باشد و داستان آن چنین نقل شده است، مردم توسط ویروس ناآشنا و خطرناکی به موجودات خطرناکی به نام زامبی تغییر پیداکرده و طبیعت انسانی خود رااز دست می دهند، و این در حالی است که با گاز گرفتن، این ویروس قابلیت انتقال نیز دارد. حال وظیفه شما به عنوان یک سرباز ویژه و آموزش دیده این است که با تجهیزات کامل و اسلحه های مجهز نظامی خود وارد میدان مبارزه شده و Pity را از وجود زامبی ها پاک کنید. و نکته جالبی که در این بازی به چشم می آید این است که با شلیک به طرف زامبی ها، آنها نابود نمی شوند و بلکه قدرتشان کاهش یافته و ضعیف می شوند که با پیشرفت در بازی، با نحوه نابودی آنها آشنا خواهید شد. بازی از محیطی سه بعدی بهره می برد و با توجه به حجم نه چندان زیاد دارای گرافیک قابل قبولی بوده و ساعت ها گیمر را سرگرم خواهد کرد. امکان انتخاب شغل موردعلاقه و فعالیت در آن، نجات بازماندگان و جمع آوری سلاح از دیگر وظایف گیمر در این بازی می باشد. این بازی زیبا را از سرورهای قدرتمند ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی قلعه زامبی ها,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید و زیبای Warhammer 40,000 – Space Marine

 

 

 

 

.:  نسخه فشرده شده Skidrow + کرک :.

Warhammer 40,000 – Space Marine عنوان جدیدی از سبک بازی های RTS است و توسط کمپانی Relic Entertainment منتشر شده است. حق نشر این بازی مهیج برعهده شرکت صاحب نام THQ می باشد. داستان بازی مربوط به هزاره 41 ام بوده و گیمر را وارد دنیایی سراسر تخیل و شگفتی ها می کند که در آن به عنوان یک تفنگدار دریایی برای نجات زمین وارد دنیای مبارزات بی رحمانه می شوید. گروهی که شما در آن وارد عملیات می شوید Space marines نام دارد و گروه رقیب که قصد نابودی دارند Chaos Space Marines نامیده می شوند. از مهمترین ویژگی های این بازی امکان ارتقاء بازیکن و سلاح های آن می باشد در بازی سلاح های متعددی همچون چکش های سنگین، اره های مرگبار برقی و سلاح های سهمگین و نابودگر دیده میشود که می توانید در هر مرحله این اسلحه ها را ارتقاء داده و مبارز خود را مجهزتر کنید. وارد یک دنیای متفاوت از جنگ بین بیگانگان و محافظان خواهید شد و باید گروه پیروز در میدان باشید. نسخه فشرده Skidrow این بازی درخواستی را که هیچ حذفیاتی در آن صورت نگرفته و فقط تحت شرایط خاصی بازی فشرده شده است را از سرورهای قدرتمند ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی Warhammer 40,000 – Space Marine,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید و فوق العاده زیبای Hard Reset 2011

 

دانلود بازی جدید و فوق العاده زیبای Hard Reset 2011

.: نسخه Skidrow + کرک :.

Hard Reset عنوان جدیدترین بازی استدیوی Flying Wild Hog می باشد که یک FPS واقعا هیجان انگیز می باشد و در سبک فضایی (cyberpunk) تیراندازی اول شخص است که منحصرا برای PC ساخته شده است. سرگرد فلچر در شهر Bezoar حاضر می شود و باید مانع انقراض زمین و نابودی شود، گروهی ناشناخته قصد تخریب زمین و نابودی دارند و باید با تمام قدرت در برابر آنها ایستادگی کنید. سلاح های این بازی یکی از مدرن ترین ها می باشد که با محیطی تخریب پذیر باعث شده است تا بعضا این بازی را Crysis جدید بنامند. گرافیکی پویا و قدرتمند در بازی دیده می شود و رنگ بندی های واقعا فضایی به چشم می خورد که در جای خود نوآوری محسوب می شود. گیم پلی فوق العاده عالی که گیمر را مجذوب خواهد کرد. هم اکنون می توانید نسخه معتبر Skidrow این بازی زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی Hard Reset 2011,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود پکیج تمامی نسخه های بازی محبوب سرباز کوچولو Metal Slug Complete Collection

 

دانلود پکیج تمامی نسخه های بازی محبوب سرباز کوچولو Metal Slug Complete Collection

:: به همراه لینک خرید پستی ::

▐نسخه سالم و تست شده، فشرده، کرک شده و مخصوص دانلود TPTB ▐

▐کاهش حجم از 2.5G به 1.2G بدون حذفیات + راهنمای کامل نصب تصویری ▐

تمامی نسخه های بازی Metal Slug بازی گلوله آهنین که در ایران در زمان کنسول Play Station1 به اسم “سرباز فراری” محبوبیت خاصی داشت را در قالب یک پکیج برای شما عزیزان آماده کرده ایم. Metal Slug Complete Collection شامل مجموعه ای از ۷ عنوان بازی آرکید کلاسیک زیبا، بیادماندنی و معتادکننده از سری بازی های Metal Slug می باشد. شرکت های سازنده و ناشر SNK Playmore، G1M2 و DHM Interactive اولین نسخه این بازی را در سال 1996 روانه بازار کردند که پس از استقبال بسیار هر ساله نسخه های جدید را نیز ساخته و عرضه می کنند. همان طور که گفته شد اولین نسخه این بازی در سال 1996 و یا نام Metal Slug منتشر شد و پس از استقبال بسیار در کنسول های بازی، دومین نسخه آن در سال 1998: Metal Slug 2، نسخه سوم در سال 1999 و باعنوان Metal Slug X انتشار یافت. نسخه های Metal Slug 5، Metal Slug 4 ، Metal Slug 3 و Metal Slug 6 به ترتیب در سال های 2000، 2002 ، 2003 و 2005 روانه بازار شدند.  در نسخه های اولیه این بازی شاهد حضور چهار کاراکتر هستیم که هریک دارای سلاح های متفاوت از جمله تفنگ های ریز و بزرگ، و ویژگی های مجزا از دیگری هستند و در نسخه های بالاتر تعداد این افراد به شش نفر ارتقاء یافته است. در هریک از این بازی ها، افراد بازی کننده از میان اکشن و سبک بازی Run And Gun سلسله مراتبی برای ازبین بردن نیروهای دشمن و نجات گروگان ها در دستور کار دارند. هر چه تعداد گروگان های بیشتری نجات دهید، امتیاز اضافی بیشتری در پایان هر مرحله کسب می نمایید، هنگامی که کاراکتر نقش ایفا کننده در بازی بمیرد، تمامی گروگان هایی که تاکنون نجات داده بوده اید را از دست می دهید، همچنین می توانید در بازی از وسایل نقلیه جنگی مختلف استفاده نموده، سلاح های جدید جمع آوری کنید، و فزاینده های نیروی دیگری در حین پیشروی در مراحل مختلف کسب نمایید. قابلیت بازی دونفره، گرافیکی کارتونی و بسیار چشم نواز و مهیج، مراحلی متفاوت و هیجان انگیز و گیم پلی بسیار قدرتمند همه و همه دست به دست هم داده اند تا این بازی جزو دسته بازی های فراموش نشدنی سال هایی متوالی در عصر بازی های حجیم و گرافیکی باشد.

پوریا سرمستی دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان پکیج کامل بازی محبوب سربازان کوچک,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود مجموعه جدید 3850 بازی فلش کم حجم 2012 The Best 3850 Mini Games

 

دانلود مجموعه جدید 3850 بازی فلش کم حجم 2012 The Best 3850 Mini Games

:: به همراه لینک خرید پستی ::

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

▐کاهش حجم از 4.8 گیگابایت به 3 گیگابایت بدون حذفیات ▐

با یک مجموعه کمیاب و ویژه در خدمت شما هستیم. بازی های کم حجم که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند و حتی برخی بازی های معروف که حجیم نیز هستند و برای طراحی و پیاده سازی آنها از سرمایه های هنگفتی نیز استفاده شده است، نمی توانند جایگاه بازی های کم حجم ولی معروفی همچون پرنده های خشمگین، ماریو، سونیک، توپ های رنگی و.. را تصاحب کنند. در همین راستا مجموعه 3850 بازی فلش کم حجم را که منتخبی از بازی های سال است را برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم. استانداردهایی که این بازی ها از آن پیروی می کنند بسیار است و نمونه ی کوچکی از کاربرد آنها استفاده در مسافرت های جمعی و خانوادگی است که با نصب این بازی ها روی لپ تاپ و یا PC های قابل حمل دیگر، به آسانی می توانید اوقات فراغت خوبی برای تمامی دوستان و آشنایان خود رقم بزنید. در این کلکسیون کامل انواع سبک و دسته بندی اعم از استراتژی، اکشن، فکری، ماجرایی، ورزشی و کودکانه گردآوری شده است که بی شک بسیاری دنبال همچین مجموعه ای بوده و نمونه های آن را در فروشگاه های اینترنتی مختلفی دیده اید. تمامی ژانرهای محبوب اعم از اکشن، استراتژیک، ورزشی، ماشین سواری و موتورسواری و فکری در این مجموعه گردآوری شده است و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. در ادامه مطلب می توانید بخشی از لیست بازی های موجود در پکیج را مشاهده نمائید. هم اکنون می توانید این مجموعه زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان مجموعه 3850 بازی جدید,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

آخرین مطالب ارسالی
دانلود بازی ترسناک و مهیج قلعه زامبی ها Fort Zombie: Romero Mod
دانلود بازی جدید و زیبای Warhammer 40,000 – Space Marine
دانلود بازی جدید و فوق العاده زیبای Hard Reset 2011
دانلود پکیج تمامی نسخه های بازی محبوب سرباز کوچولو Metal Slug Complete Collection
دانلود مجموعه جدید 3850 بازی فلش کم حجم 2012 The Best 3850 Mini Games
دانلود بازی فوق العاده زیبای سام در شهر عجایب Clover: A Curious Tale
دانلود بازی جدید و فوق العاده زیبای Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad 2011
دانلود بازی جدید و اکشن Two Worlds 2 Pirates Of The Flying Fortress 2011
توجه.توجه.توجه...
دانلود بازی جدید کم حجم و مهیج تیم قهرمان ها Bunch Of Heroes 1.0
دانلود بازی اکشن و فوق العاده زیبای NecrovisioN : Lost Company
دانلود بازی جدید کم حجم و فوق العاده زیبای جنگجوی چوبی OIO: The Game 2011
دانلود بازی جدید و فوق العاده هیجان انگیز The Cursed Crusade 2011
دانلود رایگان بازی کامپیوتری بسیار زیبا و محبوب Driver: San Francisco 2011
دانلود رایگان جدیدترین آپدیت های سه بازی مشهور و جدید
دانلود بازی مهیج و زیبای Two Worlds II 2011
دانلود بازی انیمیشنی و فوق العاده مهیج تیزپا Bolt
دانلود بازی جدید و فانتزی دو خواهر جنگجو Chantelise A Tale of Two Sisters 2011
دانلود بازی افسانه ای و فوق العاده هیجان انگیز Konung 3 Ties Of The Dynasty 2010
دانلود بازی جدید مأموریت جهانی: کماندو در لیبی Global Ops Commando Libya2011
درباره وب
به وبلاگ من خوش آمدید

آمار کاربران
 
چه کسانی به ما لینک دادند؟

نوسندگان
پوریا سرمستی

لینک دوستان
موزیک ایرانی و خارجی (رپ)
اسرار زندگي
گیم
games
دانلود سریع و جدید
دانلود games
Rapid-dl بزرگترین مرجع دانلود
سرزمين عاشقان
گردشگری ترکیه
دانستنی ها
نمونه سوالات ریاضی راهنمایی
همه چیز خنده دار
ایرانیان دانلود
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ایرانیان دانلود و آدرس computer-dl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب وبلاگ کتاب الکترونیکی

بخش ویژه

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 94
بازدید کل : 113014
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



Alternative content