computer-dl

پوریا سرمستی

computer-dl

http://computer-dl.loxblog.com

ایرانیان دانلود

دانلود مجموعه جدید 3850 بازی فلش کم حجم 2012 The Best 3850 Mini Games

ایرانیان دانلود

به وبلاگ من خوش آمدید

ایرانیان دانلود

 
کاربر مهمان، خوش آمديد!   امروز  
 
فهرست اصلی
لینکهای سریع
صفحه اول
آرشیو
ایمیل
موضوعات





آرشیو مطالب

لینکستان
آرشیو تماس با ما


دانلود مجموعه جدید 3850 بازی فلش کم حجم 2012 The Best 3850 Mini Games

 

دانلود مجموعه جدید 3850 بازی فلش کم حجم 2012 The Best 3850 Mini Games

:: به همراه لینک خرید پستی ::

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

▐کاهش حجم از 4.8 گیگابایت به 3 گیگابایت بدون حذفیات ▐

با یک مجموعه کمیاب و ویژه در خدمت شما هستیم. بازی های کم حجم که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند و حتی برخی بازی های معروف که حجیم نیز هستند و برای طراحی و پیاده سازی آنها از سرمایه های هنگفتی نیز استفاده شده است، نمی توانند جایگاه بازی های کم حجم ولی معروفی همچون پرنده های خشمگین، ماریو، سونیک، توپ های رنگی و.. را تصاحب کنند. در همین راستا مجموعه 3850 بازی فلش کم حجم را که منتخبی از بازی های سال است را برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم. استانداردهایی که این بازی ها از آن پیروی می کنند بسیار است و نمونه ی کوچکی از کاربرد آنها استفاده در مسافرت های جمعی و خانوادگی است که با نصب این بازی ها روی لپ تاپ و یا PC های قابل حمل دیگر، به آسانی می توانید اوقات فراغت خوبی برای تمامی دوستان و آشنایان خود رقم بزنید. در این کلکسیون کامل انواع سبک و دسته بندی اعم از استراتژی، اکشن، فکری، ماجرایی، ورزشی و کودکانه گردآوری شده است که بی شک بسیاری دنبال همچین مجموعه ای بوده و نمونه های آن را در فروشگاه های اینترنتی مختلفی دیده اید. تمامی ژانرهای محبوب اعم از اکشن، استراتژیک، ورزشی، ماشین سواری و موتورسواری و فکری در این مجموعه گردآوری شده است و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. در ادامه مطلب می توانید بخشی از لیست بازی های موجود در پکیج را مشاهده نمائید. هم اکنون می توانید این مجموعه زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان مجموعه 3850 بازی جدید,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی بسیار زیبا و استراتژی Wafare Reloaded

 

دانلود بازی بسیار زیبای Wafare Reloaded

امروز تیم ایرانیان دانلود بازی بسیار زیبای Wafare Reloaded را برای تمامی گیم دوستان آماده دانلود کرده است، بازی که ساخته شرکت Game Factory Interactive بوده و جنگ آمریکا با افغانستان و عراق را به تصویر می کشد. بازی سبک استراتژی دارد و شما فرماندهی سربازان آمریکا را در مناطق مختلف به دست می گیرید، کنترل پایگاه ها و جنگ های هوایی نیز دراختیار شما است.وظیفه شما اقتضاء میکند که باید با نظم وسازماندهی پیش بروید تا در هردو کشور افغانستان و عراق که اوضاع آن ها آشفته و مملوء از درگیری است اوضاع را به دست بگیرید.لازم به توضیح است که بازی در چندین مرحله فشرده شده و حجمی معادل نصف حجم واقعی خود را دارد که پس از Extract (خارج کردن بازی از حالت فشرده ) کردن متوجه این قضیه می شوید.امیدواریم این بازی مورد پسند شما قرار’گیرد

پوریا سرمستی سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی Wafare Reloaded,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی کمیاب و استراتژی Armies Of Exigo

 

دانلود بازی کمیاب و استراتژی Armies Of Exigo

Armies Of Exigo بازی به سبک استراتژی که توسط شرکت معروف EA Games منتشر یافته است.در این بازی بیشتر از هرچیزی به موضوع جنگ پرداخته شده است یعنی بازی قدرت بیشتری در این بخش دارد، از معدن هایی که در اختیار شما قرار گرفته است و مدیریت آنها بدست شماست، باید آهن و طلا استخراج کنید،آهن برای ساخت شمشیر،و طلا برای فروش و کسب درآمد،و بریدن چوب درختان نیز برای ساخت اردوگاه بکار می رود.حال نوبت خرید و جمع آوری سربازان است،پس از گردآوری سربازان و تشکیل گردان نوبت به آماده سازی این سربازان می رسد، آموزش ها هرچقد سخت تر باشد سربازهای قوی تری تحت فرماندهی خود خواهید داشت. بازی دارای یک نقشه بسیار منظم و درست است که به شما کمک می کند تا قدرت بیشتری برای اداره بازی داشته باشید و دشمنان را راحت تر شناسایی کنید.این بازی کمیاب و زیبا را هم اکنون از ایرانیان دانلود به طور رایگان دریافت کنید.

پوریا سرمستی سه شنبه 10 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی Armies Of Exigo,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی استراتژیک و بسیار مهیج Warhammer 40000: Dawn of War 2

 

دانلود بازی استراتژیک و بسیار مهیج Warhammer 40000: Dawn of War 2

Warhammer 40000: Dawn of War 2 از جمله بازی های معروف سبک استراتژیک می باشد که دارای علاقه مندان خاص خود است. پس از انتشار نسخه شماره 1 این بازی که با نام Warhammer  40,000 منتشر شده بود اینبار در سال 2011 نسخه شماره 2 این بازی فوق العاده جذاب منتشر شده است که همانند گذشته از طرفدارن ویژه خود برخوردار می باشد. در این بازی جنگی عظیم میان موجودات سیارات مختلف در حال وقوع است که این جنگ ممکن است به نابودی کهکشهان راه شیری نیز منجر شود از همین رو وظیفه ی شما در این بازی محافظت از کهشان راه شیری و همچنین نابود سازی موجودات و دشمنانی که قصد نابود سازی آنرا دارند. این بازی از گرافیک بسیار خوبی برخوردار بوده و در سبک بازی های استراتژیک در نوع خود بی نظیر است. شما میتوانید علاوه بر اینکه این بازی را به صورت تک نفره انجام دهید، آنرا به صورت چند نفره و آنلاین نیز بازی کنید که یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب این بازی به شمار میرود. این بازی را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

پوریا سرمستی سه شنبه 9 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی Warhammer 40000: Dawn of War 2,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید ساخت روستای مجازی Virtual Villagers

 

دانلود بازی جدید ساخت روستای مجازی Virtual Villagers

افرادی در یک جزیره می خواهند زندگی دوباره ای برپا کنند شما باید با هدایت این افراد در تهیه غذا،بریدن چوب و ساختن خانه ، کشاورزی و بقیه کارهایی که برای تشکیل یک روستا لازم است، به آنها کمک کنید. علاوه بر آموزش طرز زندگی باید آموزش های لازم و نکات دفاعی ملزوم برای نجات جانشان از دست حیوانات و بلایای طبیعی را به آنها بیاموزید. بازی حجم کم ولی گرافیکی زیبا دارد و دارای تایمر است،چنانچه شما دست نگه دارید و به بازی کردن ادامه ندهید تمام اهل جزیره از بین می روند. با آموزش دادن افراد برای ساختن آتش شروع می کنید و رفته رفته بازی سخت تر و آموزش ها،حرفه ای تر خواهد شد. یک منطقه جزیره ای در انتظار شما است تا با علم و فکر خود این منطقه را به یک روستا تبدیل کنید کنید.بازی دارای ورژن های مختلفی است واین ورژن A New Home از این بازی می باشد. تیم ایرانیان دانلود بازی زیبای Virtual Villagers را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده است

پوریا سرمستی سه شنبه 9 بهمن 1390برچسب:دانلو رایگان بازی روستای مجازی,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود رایگان بازی استراتژی Men Of War نسخه کم حجم شده

 

 

 

 

دانلود رایگان بازی استراتژی Men Of War نسخه کم حجم شده

Men Of War یا مردان جنگ، عنوان بازی اکشن و استراتژی است که توسط کمپانی بزرگ Best Way انتشار یافته است. داستان بازی مربوط به جنگ جهانی دوم است و دارای 23 مأموریت است که به انتخاب خود می توانید در کشورهایی همانند شوروی، آلمان، ایتالیا، روسیه و… این مأموریت ها را به انجام برسانید، باید نیروهای خود را سازماندهی کنید و آموزش و توانایی های لازم را بر اساس توانایی های منحصر بفرد هریک از آنها بیاموزید و روانه میادین جنگ کنید. بازی دارای امکاناتی مانند رانندگی با ماشین و تانک، سلاح سنگین و بیش از 100 نیروی نظامی متفاوت مثل تانک، توپ‌خانه، هواپیما (شامل جنگی، بمب افکن، ترابری)، کشتی‌های جنگی و قایق از قبیل گشت زن، جنگی و ناو کوچک توپدار است. هم اکنون نسخه کم حجم شده این بازی زیبا را از ایرانیان دانلود به طور رایگان دریافت کنید.

پوریا سرمستی سه شنبه 8 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی Men Of War ,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی بسیار زیبای My Kingdom For The Princess 2

 

دانلود بازی بسیار زیبای My Kingdom For The Princess 2

بازی پادشاهی من برای پرنسس 2 را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم، این بازی کم حجم مربوط به شاه آرتور و پرنسس هلن می باشد، قلمرو شاه آرتور توسط موجودات سحرآمیزی فرو ریخته است و تمام شهرها و روستاها نابود شده است،شما باید به کمک شاه بروید و شروع به ساخت دوباره روستاها و شهرها کنید،تا امپراطوری شاه آرتور دوباره بنا شود،شاه آرتور در مقابل موجودات جادویی ایستادگی می کند تا شهرها ساخته شود و شما به کمک او بروید.این بازی سبکی استراتژی ـ فکری دارد و هم مدیریت زمان باید دردستور کارشما باشد و درزمان تعیین شده روستا یا شهر را بنا کنید درغیر این صورت توسط موجودات پرنده ای سحرآمیز نابود خواهید شد. این بازی زیبا و کم حجم را از ایرانیان دانلود می توانید دریافت کنید.

پوریا سرمستی سه شنبه 7 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی My Kingdom For The Princess 2,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

بازی استراتژیک و بسیار جذاب اورژانس Emergency 2012

 

بازی استراتژیک و بسیار جذاب اورژانس Emergency 2012

Emergency 2012 یکی از بازی های جدید و مهیج در سبک استراتژیک می باشد که واقعآ در نوع خود منحصر به فرد است. در این بازی بسیار جالب شما کنترل یک تیم را بر عهده دارید که هدف آن تنها کمک به مردم است. در واقع شما میتوانید در این بازی به دلخواه خود یکی از تیم های اوژانس مانند آتش نشانی, امداد, پلیس و … را انتخاب کنید و سپس به محض بوجود آمدن یک حادثه در محل مورد نظر با تیمی که انتخاب کرده اید حضور داشته باشید تا با کمک ابزارهایی که در اختیار دارید خطر را به صورت کامل برطرف سازید. به عنوان مثال اگر شما در این بازی تیم آتش نشان ها را انتخاب کنید به محض آتش سوزی در یک محل باید فورآ در محل مورد نظر حضور پیدا کنید و با کمک شیلنگ ها, ماشین های آب پاش, هواپیماها و هلی کوپتر های آب پاش و … اقدام به خاموش کردن آتش نمایید. یکی دیگر از ویژگی های این بازی وقوع حوادث در محل های مختلف شهر و مناطق جنگلی می باشد که کار را برای امداد و نجات سخت تر میکند. این بازی را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

پوریا سرمستی سه شنبه 6 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی اورژانس,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

بازی کم حجم رابین هود نسخه افسانه شروود Rabin Hood:The Legend of Sherwood

 

دانلود رایگان بازی کم حجم رابین هود نسخه افسانه شروود Rabin Hood:The Legend of Sherwood

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

رابین هود یک شخصیت داستانی و کهن‌ در فرهنگ فولکلور انگلیس است. ریشهٔ داستان رابین‌هود به سده‌های میانه باز می‌گردد. در فرهنگ عمومی، رابین هود نماد حق‌طلبی، ستیز با ستم و بخشش دارایی‌های ستمکاران به مردم نیازمند و دردمند است. تا کنون فیلم های پویانمایی و کارتونی بسیاری از این داستان توسط ژاپنی ها و یا انگلیسی ها ساخته شده است و شما بی شک با این قهرمان معروف آشنایی دارید. تیم ایرانیان دانلود بازی زیبای رابین هود نسخه افسانه شروود را برای کاربران عزیز آماده دانلود کرده است. بازی رابین هود دارای نسخه های متعددی است و طرفداران زیادی دارد، که در این نسخه داستان بازی چنین است :  پادشاه انگلستان، شاه ریچارد شیردل به تازگی از جنگ های صلیبی برگشته است. در نبود پادشاه برادر خیانتکارش یعنی پرنس جان که به کمک چندتن از سران قلعه قدرت گرفته است، از مردم فقیر باج و مالیات سنگینی دریافت می کند و قوانین ناعادلانه ای در کشور وضع کرده است، از طرفی شاه ریچارد با توطئه برادش در قلعه ای به نام Durensteien در استرالیا به بند کشیده می شود. این اخبار پس از اینکه به گوش رابین هود می رسد، و رابین قسم یاد کرده تا تاج و تخت ریچاردشاه را به او برگرداند و پرنس جان را از میان بردارد. باید نیروهای خود را آماده مبارزه کنید و در کنار این مبارزه با عمل به شعار رابین هود (از اغنیا بگیر و به فقرا ببخش) از ثروتمندان دزدی کنید و با طلاهای خود نیروهای لازم را نیز مهیا کند. همان طور که از داستان بازی معلوم است، سبک های اکشن، استراتژی و ماجرایی در آن گنجانده شده است و سبکی متفاوت و مهیج در بازی به نمایش درآمده است. بازی دارای 40 مرحله متفاوت ،در مناطق مختلفی از انگلستان است. این بازی معروف و کمیاب را از ایرانیان دانلود به طور رایگان دریافت کنید.

پوریا سرمستی سه شنبه 5 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی رابین هود نسخه شروود,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی کم حجم و زیبای کنترل کنندگان زمین Ground Control

 

دانلود بازی کم حجم و زیبای کنترل کنندگان زمین Ground Control

تیم ایرانیان دانلود بازی کم حجم و زیبای Ground Control را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده است. بازی سبکی استراتژی دارد و با حجم کم خود طرفداران زیادی را جذب سادگی و محیط زیبای خود کرده است. این بازی توسط دو کمپانی Sierra On-Line و Massive Entertainment ساخته و عرضه شده است. مدیریت دوربین در بازی های استراتژی یک بخش مهم و حیاتی از بازی است که به گیم پلی اجازه می دهد تا کنترل و دقت بیشتری بر بازی داشته باشد،یکی از نقاط قوت بازی کنترل کنندگان زمین،همین دوربین تعبیه شده در آن است که با چرخش کامل و به موقع خود باعث تسط بیشتر گیم پلی بر بازی می شود. در بازی شما باید کنترل نیروهای هوایی و زمینی و حتی دریایی را نیز به دست بگیرید و با سازماندهی و رهبری خود، در پیشبرد اهداف تیم تلاش کنید تا به پیروزی برسید. امیدواریم این بازی کم حجم و کمیاب مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرد.

پوریا سرمستی سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی کنترل کنندگان زمین,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود رایگان بازی کم حجم و استراتژیک شوالیه Fortix 2

 

دانلود رایگان بازی کم حجم و استراتژیک شوالیه Fortix 2

تیم ایرانیان دانلود بازی جدید و زیبای شوالیه 2  را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده است. پس از اینکه نسخه 1 بازی Fortix با موفقیت و جذب طرفداران زیادی روبرو شد هم اکنون نسخه 2 آن نیز منتشر شده است، بازی سبکی ماجرایی و استراتژیک دارد که با سادگی خود باعث سرگرمی شما خواهد شد. وظیفه شما نجات سرزمین اجدادی خود است و حفظ قلعه های امپراطوری در برابر هیولاهاست. Fortix در جزیره ای به نام Artalom انجام وظیفه خواهد کرد و به عنوان تنها شوالیه روی زمین، سرزمین خود را از گزند دشمنان حفظ خواهد کرد. پس از فتح قلعه و کسب پیروزی در مقابل اژدهای ساکن درقلعه به سراغ قلعه بعدی خواهید رفت و در این بین با خطراتی روبرو خواهید شد که باید با دقت و تیزهوشی از پس این خطرات برآیید. امیدواریم این بازی زیبا و کم حجم مورد پسند کاربران عزیز قرار بگیرد.

پوریا سرمستی سه شنبه 3 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی شوالیه,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود رایگان بازی کم حجم اکشن و شبیه ساز جنگ SwitchFire

 

دانلود رایگان بازی کم حجم اکشن و شبیه ساز جنگ SwitchFire

SwitchFire عنوان یک بازی اکشن و استراتژی شبیه ساز میدان جنگ است که توسط کمپانی  Frogster Interactive حمایت شده و انتشار یافته است. بازی با سبکی اکشن شبیه سازی شده از جنگ های دونفره است که در آن کشوری نیروهای خود را که به امکانات پیشرفته ای مجهز کرده است وارد میدان جنگ می کند تا در برابر کشور رقیب ایستادگی کند. به هریک از بازیکنان حاضر در بازی سلاحی متفاوت با ویژگی خاص داده شده است که باعث زیباتر شدن و متفاوت بودن افراد شده است. باید کنترل نیروهای هوایی، زمینی و حتی دریایی را به دست بگیرید و هرکاری لازم است را انجام دهید تا برنده میدان جنگ باشید. نکته قوت بازی قدرت کنترل مناسب بر نیروهای جنگی است که باعث شده است تا گیمر تسلط بیشتری بر بازی داشته باشد. هم اکنون این بازی زیبا را از سایت ایرانیان دانلود به طور رایگان دریافت کنید.

پوریا سرمستی سه شنبه 2 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی شبیه ساز جنگ,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود رایگان بازی جدید و کم حجم استراتژی میراث پادشاه King Legacy 2011

 

دانلود رایگان بازی جدید و کم حجم استراتژی میراث پادشاه King Legacy 2011

بازی های استراتژیک به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود در میان دیگر سبک ها، محبوبیت زیادی دربین گیمرها کسب کرده است. این بار تیم ایرانیان دانلود با یک بازی استراتژیک و بسیار متفاوت تر از سایر بازی های موجود در این سبک، که میراث پادشاهی نامیده می شود، در خدمت شماست. آخرین پادشاه و حاکم سرزمینی زیبا درگذشته است و آشوب و هرج و مرج این سرزمین پهناور را فراگرفته است و جنگ بر سر مالکیت تخت پادشاهی هر روز به اوج می رسد. شما آخرین بازمانده از نسل این پادشاه مردم دوست هستید که در نقطه ای دور افتاده و با تعداد نیروهای کم باید از پس دشمنان خود بر بیایید و با نابودی آن ها تخت پادشاهی خود، که میراث اجدادی شماست را پس بگیرید، به عبارتی  نقش پسر پادشاه یعنی یک شاهزاده را ایفا خواهید کرد که باید برای اثبات جایگاه خود باید با شورشیان مدعی بجنگد. بازی فانتزی با محیطی بسیار زیبا و امکانات بسیار زیادی پیش روی شماست که بی شک نظر شما را جلب خواهد کرد. بازی زیبا و کم حجم King Legacy را که در اوایل سال 2011 منتشر شده است را هم اکنون می توانید دریافت کنید.

پوریا سرمستی سه شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی میراث پادشاه,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی کم حجم و زیبای ساخت شهر جزیره ای Island Tribe 2

 

دانلود بازی کم حجم و زیبای ساخت شهر جزیره ای Island Tribe 2

Island Tribe 2 عنوان بازی زیبایی است که سبک استراتژی و مدیریتی دارد و در رده بازی های محبوبی است که دارای نسخه های متفاوتی است، قبیله های سرزمین شما به خاطر برخی بلایای طبیعی از جمله سیل و فعالیت آتش فشان و زلزله محل زندگیشان به نابودی کشیده شده است و همگی سرگردان هستند شما باید اقدام به ساخت شهر در کنار جزیره ایسلند کنید تا قبیله ها به نوبت در آن سکونت پیدا کنند، ساخت محل های زندگی، تهیه چوب به عنوان هیزم برای زمستان، باز کردن راه های جزیره برای رفت و آمد و ایجاد جزیره ای بعدی  لازمه ی کار شماست و در کنار این ها خیلی از کارها را باید انجام دهید تا مکان زندگی امنی برای قبیله ها درست کنید. بازی دارای بیش از 30 مرحله با ماجراها و اتفاقات مختلف است، و تغییر فواصل نیز در بازی به خوبی مشاهده می شود. هم اکنون این بازی کم حجم و زیبا را از سایت ایرانیان دانلود به طور رایگان دریافت کنید.

پوریا سرمستی سه شنبه 29 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی ساخت شهر جزیرهای,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی زیبا و کم حجم مهماندار آژانس مسافرتی هوایی Jet Set Go

 

دانلود بازی زیبا و کم حجم مهماندار آژانس مسافرتی هوایی Jet Set Go

Jet Set Go عنوان بازی زیبا و کم حجمی است که از دسته بازی های محبوبی است که سبک مدیریتی دارد. با پرواز در ارتفاعات توسط یک هواپیمای مسافربری که از مونترال بلند می شود به کشورهای دیدنی و محبوب مسافرت خواهید کرد و شما نقش یک خدمه را ایفا خواهید که باید نظر مسافرین را جلب کند و درکمترین زمان ممکن درخواست این مسافرین را برآورده کند. این بازی مدیریتی در مکان های مختلف مثل کنار ساحل، کافی شاپ های مختص تورهای مسافرتی، و پارک های تفریحی اتفاق می افتد که شما باید رضایت مشتریان را جلب کنید. هریک از این مشتری ها کاسه صبری دارد که نباید اجازه دهید لبریز شود و باید در زمان تعیین شده سفارش دلخواه را آماده کنید و با ادامه این روند بازی را پیش ببرید. هم اکنون این بازی زیبا را از سایت ایرانیان دانلود به طور رایگان دریافت کنید.

پوریا سرمستی سه شنبه 28 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی آژانس مسافرت هوایی,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی استراتژیک کنترل کنندگان زمین Ground Control 2

 

دانلود بازی کم حجم و زیبای کنترل کنندگان زمین Ground Control 2

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی به همراه آموزش نصب :.

پس از موفقیت نسخه یک بازی کنترل کنندگان زمین (در آرشیو سایت موجود است) حال نسخه دو این بازی محبوب را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم. این بازی زیبا توسط شرکت های Sierra Entertainment و  Massive Ent حمایت یافته و منتشر شده است. مدیریت دوربین در بازی های استراتژی یک بخش مهم و حیاتی از بازی است که به گیم پلی اجازه می دهد تا کنترل و دقت بیشتری بر بازی داشته باشد،یکی از نقاط قوت بازی کنترل کنندگان زمین2، همین دوربین تعبیه شده در آن است که با چرخش کامل و به موقع خود باعث تسط بیشتر گیم پلی بر بازی می شود، و این ویژگی که در نسخه یک به خوبی با آن برخورد داشتید همچنان پابرجاست. در بازی شما باید کنترل نیروهای هوایی و زمینی و حتی دریایی را نیز به دست بگیرید و با سازماندهی و رهبری خود، در پیشبرد اهداف تیم تلاش کنید تا به پیروزی برسید. گفتنی است که قابلیت بازی آنلاین نیز در این گیم وجود دارد و همان طور که مشاهده می کنید در بین سایت های ایرانی، این بازی برای اولین بار توسط تیم ایرانیان دانلود منتشر شده است. امیدواریم این بازی زیبا مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرد.

پوریا سرمستی سه شنبه 27 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی کنترل کنندگان زمین,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی کمیاب و استراتژیک دادخواهان Praetorians

 

دانلود بازی کمیاب و استراتژیک دادخواهان Praetorians

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

آرامش در این کشور و قلمرو پادشاهی برقراربود، تا اینکه در یکی از ماه هایی که پادشاه برای شکار به بیرون از قلمرو خود عظیمت کرده بود، در بین راه با یک عده راهزن روبرو شده و محافظان وی این مهاجمان را کشته ویا اسیر کردن، ولی این تمام ماجرا نبود، این نقشه توطئه چینی افراد شروری بود که قصد سنجیدن قدرت محافظان و ارتش پادشاه را داشتند. این بازی جزو دسته بازی های افسانه ای است و یکی از سرگرم کننده ترین بازی ها در سبک استراتژی به شمار می رود . علاوه بر حمله دشمنان در اعماق تاریکی انسان های گرگ نما که خود را به شکل گرگ های درنده و پشمالو مبدل کرده اند برای تصرف سرزمین های بادیه نشین تلاش می کنند که ممکن است آن ها دشمن  قدیمی یا وارثان سابق سرزمین پهناور باشند که برای پس گرفتن سرزمین خود آمده اند. برای غلبه بر این تهدید بزرگ و ایستادگی در برابر دشمنان، شاه باید مهارت و سیاست خود را بکارگیرد و با عقل و تدبیر با مشاوران خود مشورت کند تا چاره ای برای آن بیاندیشند. در شرف یک جنگ بزرگ هستید سپاه خود را آماده یک جنگ هولناک بکنید و از تجهیزات نظامی خود حداکثر استفاده را ببرید. محافظت از مزرهای قلمرو در شب و 8  ماموریت های متفاوت، برخورد با هیولاهای ناشناخته، نقشه های جدید شامل دو ماموریت و مجموعه ای از سلاحهای پرکاربرد برای گروه از ویژگی های منحصربفرد این بازی محسوب می شود. بازی زیبای Praetorians را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از سایت ایرانیان دانلود دریافت کنید.

پوریا سرمستی سه شنبه 27 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی دادخواهان,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی استراتژیک تاریخ اروپا Europa Universalis 3 Chronicles

 

دانلود بازی استراتژیک تاریخ اروپا  Europa Universalis 3 Chronicles

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

Europa Universalis 3 Chronicles عنوان بازی کامپیوتری است که توسط شرکت Paradox Interactive حمایت یافته و منتشر شده است. نسخه سوم از بازی زیبای  Europa Universalis با عنوان Divine Wind ( گنجینه های باد ) و با هدف انتقال تجربیات و نمایش وقایع تاریخی ارائه شده است. بازی سبکی استراتژیک دارد و بیانگر رویداد و وقایع سال 1453 است که درست پس از سقوط قسطنطنیه شروع و تا سال 1789 یعنی تا شروع انقلاب فرانسه ادامه داشت. نقشه ی بازی دارای 1700 خشکی و دریا است که در سراسر جهان قرار دارند و بیش از 250 قوم و  ملیت تاریخی در بازی به چشم می آید. از بازیهای دیگر که توسط Paradox Interactive ارائه شده است مانند پادشاهان مجاهد ، جنگهای صلیبی و ویکتوریا برای تکامل این بازی استفاده شده است. محیطی سه بعدی و زیبا در بازی به چشم می آید که به طور حرفه ای شبیه سازی شده است. یک بازی تاریخی، حماسی استراتژی پیشرو دارید که باید یک قوم متشکل از مبارز و مردم عادی را با اصول هدایت کنید  تا بر یک امپراطوری جهانی دست پیدا کند و برای ساختن امپراطوری استوار باید با استفاده از اکتشاف ، تجارت، جنگ و سیاست تلاش کنید. کشورها و شهرها تعاملی بسیار دقیق بر کنترل امپراطوری خود دارند. قابلیت بازی آنلاین تا سقف 32 نفر از دیگر امکانات این بازی است. این بازی زیبا را که حجم مناسبی نیز دارد برای نخستین بار در بین سایت های ایرانی می توانید از ایرانیان دانلود دریافت کنید.

پوریا سرمستی سه شنبه 27 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی تاریخ اروپا,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی استراتژی کماندوهای با شهامت Commandos 2 Men of Courage

 

دانلود بازی استراتژی کماندوهای با شهامت Commandos 2 Men of Courage

بازی Commandos 2 Men of Courage دارای سبکی استراتژیکی است و مربوط به جنگ جهانی دوم است. شما باید گروهی از کماندوهای حرفه ای را که در قلمرو دشمن هستند را کنترل کنید و با استفاده از تخصص و مهارت خود یک سری مأموریتهای مخفیانه ای را در محدوده دشمن به انجام برسانید. اسلحه های دشمن را سرقت می کنید ، از کابلهای برق  بالا می روید و شنا می کنید و از وسایل نقلیه و کوهنوردی در داخل و خارج ساختمانها ، کشتی ها و هواپیماها استفاده می کنید. کنترل یک تیم کماندویی متشکل از تک تیر انداز ، تخریب کن و تیرانداز مخفی و… است. حرکت یکپارچه و منظم تیم در داخل و خارج ساختمان، زیردریایی ها ، هواپیماها و در آب ، استفاده از دوربین های شب شکن برای ارزیابی محیط در شب از نقاط منحصر بفرد این بازی است. بازی شامل 10 ماموریت فوق العاده می باشد. تغییر آب و هوا نیز درمأموریت های شما تأثیرخواهد گذاشت. امکان بازی چندنفره و می توانید از وسایل نقلیه مانند جیپ ، کامیون ، تانک ، کشتی و بازوکاها در این بازی استفاده کنید. این بازی زیبا را می توانید از سایت ایرانیان دانلود دریافت کنید.

پوریا سرمستی سه شنبه 27 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی کماندوهای با شهامت,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید و استراتژیک Panzer Corps 2011

 

دانلود بازی جدید و استراتژیک Panzer Corps 2011

بازی زیبای Panzer Corps 1.1 اخیرا توسط کمپانی The Lordz Game Studio ارائه شده است، و ساخت و طراحی این بازی توسط شرکت Slitherine Software صورت گرفته است. بازی دارای محیطی بسیار زیبا و کلاسیک می باشد که بسیار متفاوت تر از سایر بازی های سبک استراتژی جلوه می کند. تصاویری از هیتلر و دیگر مردان جنگی را در این بازی می توانید بیابید که در نوع خود جالب و جدید می باشد. بازی دارای امکانات فوق العاده ای برای جنگ های تیمی می باشد. وجود بیش از 15 نوع مختلف تانک نمونه ای از این امکانات است. جنگ میان کشورهای بزرگی همچون آلمان ، ایتالیا، لهستان ، فرانسه، بریتانیا، ایالات متحده آمریکا، بلژیک ، شوروی، نروژ ، هلند، آلبانی، رومانی، یونان و دیگر کشورها روی داده است و شما می توانید به انتخاب خود سرپرستی این کشورها را در میادین جنگ برعهده بگیرید. 26 نوع مأموریت متفاوت را می توانید تجربه کنید و با کسب پیروزی ها در مناطق دشمن و تصرف آنها سلاح های جدیدی را برای گروه خود به ارمغان آورید. این بازی زیبا که اخیرا عرضه شده است را می توانید از سایت ایرانیان دانلود دریافت کنید.

پوریا سرمستی سه شنبه 27 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی Panzer Corps 2011,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید و استراتژیک Tropico 4

 

دانلود بازی جدید و استراتژیک Tropico 4

به جزیره Tropico خوش آمدید، تجارت اولین حرف را در این جزیره می زند و این دموکراسی و سیاست بازرگانان می باشد که باعث شده است تا خود را در میدان جنگ کسب ثروت بیابید. Tropico 4 نسخه چهارم از این سری بازی های می باشد که از محبوبیت خاصی بین طرفداران سبک های شبیه ساز و استراتژی برخوردار است. در این نسخه با ویژگی ها و امکانات جدیدی و البته برتری نسبت به سایر نسخه های قبلی مواجه خواهید شد.در بازی اقدام به راه اندازی یک تجارت جدید و قدرتمند خواهید کرد و باید توجه داشته باشید که وجود عوامل طبیعی و تأثیرگذاری آن بر تجارت بی نقص شما، همچون خشکسالی، گردبادها، سونامی، آتش فشان و زلزله باعث نابودی تجارت و ثروت شما خواهد شد که بطور طبیعی و ناگهانی اتفاق می افتد، این ویژگی یکی از دیگر شبیه سازی های زیبایی است که در کمتر بازی های مشابه ای دیده می شود. Tropico 4 بسیار وسیع تر و پهناورتر از جزیره های دیگر می باشد. از دیگر امکاناتی که در این نسخه دیده می شود می توان به اضافه شدن 20 ساختمان جدید همچون هتل ها، مراکز خرید، ایستگاه های آتش نشانی، ساختمان تجارت، نیروگاه های برق و بسیاری دیگر از مکان ها که هریک نشان از ظرافت طراحی این بازی می باشد. گرافیک فوق العاده عالی، ظرافت های طراحی، بیش از 20 مأموریت جدید، افزوده شدن 10 نقشه و شبیه سازی عالی از ویژگی های این نسخه می باشد. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از سرورهای قدرتمند ایرانیان دانلود دریافت کنید.

پوریا سرمستی سه شنبه 27 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی Tropico 4,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی کم حجم و جدید مدیریت بندرگاه Youda Fisherman

 

دانلود بازی کم حجم و جدید مدیریت بندرگاه Youda Fisherman

مدیریت یک بندرگاه برعهده شماست، باید تمام حواس خود را معطوف آماده سازی و استراتژیک منطقه خود کرده و برای پیشبرد اهداف خود تلاش کنید. Youda Fisherman عنوان بازی زیبایی است که توسط کمپانی Youda Games حمایت یافته و منتشر شده است. می توانید به دور دنیا سفر کرده و تجارت کنید و همچنین استعداد و نبوغ خود را در امر کسب و کار بسنجید و از طرفی آماده مبارزه با عوامل و موجودات دریایی باشید. این بازی مهیج بیش از 65 مرحله متنوع و سرگرم کننده دارد که در هریک از آنها با قدرت ناوگان دریایی خود بیشتر آشننا خواهید شد. علاوه بر حفظ استراتژیک و آماده سازی ناوگان خود باید مدیریت زمان را نیز داشته باشید تا در زمان تعیین شده مأموریت های خود را به پایان برسانید. خود را اثبات کنید تا قلمرو فرماندهی خود را گسترش داده و بر کل ناوگان های دریایی منطقه خود حکمرانی کنید. این بازی زیبا را از سرورهای قدرتمند ایرانیان دانلود دریافت کرده و از اجرای آن لذت ببرید.

پوریا سرمستی سه شنبه 27 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی مدیرت بندرگاه,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید فلش و کم حجم جنگ تاریخی Warfare 1944

 

دانلود بازی جدید فلش و کم حجم جنگ تاریخی Warfare 1944

بازی فلش و کم حجم Warfare 1944 که مربوط به جنگهای سال 1994 است توسط کمپانی ArmorsGames حمایت یافته و منتشر شده است. بازی سبکی استراتژیک دارد و مربوط به جنگ میان دوکشور آمریکا و آلمان می باشد، و شما باید کنترل نیروهای آمریکایی را به دست بگیرید، و از طریق هوا، دریا و زمین به نیروهای دشمن حمله ور شوید. کنترل تفنگداران دریایی، تانک ها، توپخانه ها و پیاده نظام ها به عهده شماست و باید در یک بازی ساده قدرت فکر و استراتژیک خود را به نمایش بگذارید. باید تیم مبارز خود را با تاکتیک ها و روش های جنگ آرایش کره و وارد میادین جنگ کنید. با پیشرفت در بازی امکان تیم تیراندازی به تیم اضافه خواهد شد و می توانید در انجام مأموریت ها از آنها استفاده کنید. چنانچه که قصد دارید به دور از بازی های حجیم، گرافیکی و در محیطی ساده بازی مهیج را دنبال کنید، این بازی را به شما پیشنهاد می کنیم. این بازی زیبا را با فرمت swf. از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت کنید.

پوریا سرمستی سه شنبه 27 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی جن تاریخی,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

بازی کم حجم و جدید محافظت از قلمرو پادشاهی Abigail And The Kingdom Of Fairs

 

 

بازی کم حجم و جدید محافظت از قلمرو پادشاهی Abigail And The Kingdom Of Fairs 2011

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

داستان بازی مربوط به دختری به نام آبیگائل است که توسط کتابی مرموز وارد دنیای جدیدی می شود و باید برای برگشت به دنیای خود، قلمرو پادشاهی دنیای مرموز را از گزند شروران حفظ کند. بازی زیبای Abigail and the Kingdom of Fairs توسط کمپانی NevoSoft حمایت یافته و منتشر شده است که سبکی استراتژیک و مدیریت زمان دارد و باید با سرعت عمل و افکار خود برای پیروزی در بازی تلاش کنید. محوریت بازی بر ساختن و بنا کردن قلمرو و مستحکم سازی منطقه آبیگائل می باشد. 50 مرحله متنوع و مهیج در بازی وجود دارد و باید در مناطق پست و بلند قلمرو خود را بنا کنید. مدارس سحر و جادو، پناهگاه، محل آموزش شعبده بازان و بسیاری دیگر از مکان هایی که می توانند هریک در پیروزی آبیگائل نقش مهمی ایفا کنند، را باید بنا کنید و خود را برای مقابله با خطرات آماده کنید. گرافیک عالی، حجم مناسب، گیم پلی باورنکردنی و رنگ بندی های چشم نواز از ویژگی های این بازی زیبا محسوب می شود. نسخه پرتابل این بازی مهیج را برای نخستین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت کرده و از اجرای آن لذت ببرید.

پوریا سرمستی سه شنبه 27 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی محافظت از قلمرو پادشاهی,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید کم حجم و فوق العاده زیبای TV Farm Final 2011

 

دانلود بازی جدید کم حجم و فوق العاده زیبای TV Farm Final 2011


.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

TV Farm عنوان یکی دیگر از سری بازی های Farm می باشد که از محبوبیت زیادی بین گیمرها برخوردار است. این بازی زیبا مثل سابق و همانند بازی های همنوع خود سبکی نیمه استراتژی و ماجرایی دارد که وظیفه اصلی گیمر در آن خلق یک زندگی و تلاش برای تداوم زندگی یک قبیله، شهر یا روستا می باشد. در TV Farm گرافیک حرف اول را می زند و به عبارتی بازی با حجم کم گرافیکی خیره کننده دارد که شما را حیرت زده خواهد کرد که در ادامه مطلب می توانید تصاویری از محیط بازی را دیده و خود در این باره قضاوت کنید. این بازی بسیار گسترده تر و مجهزتر از سایر بازی های Farm می باشد بدین ترتیب که در ابتدا امکانات بسیار کمی در اختیار دارید ولی با همین امکانات می توانید یک شهر صنعتی بزرگ بنا کنید که سود و در آمد بسیار زیادی را عاید شما می کند و با همین درآمد می توانید شهرهای بزرگتر بنا کنید. در کل بازی بسیار سرگرم کننده و اعتیاد آور است که ساعت ها می تواند شما را پشت کامپیوتر نگه دارد. این بازی مهیج را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی می توانید از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

 

پوریا سرمستی یک شنبه 25 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی TV Farm Final 2011,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید و استراتژیک مردان جنگ – ویتنام Men Of War – Vietnam 2011

 

دانلود بازی جدید و استراتژیک مردان جنگ - ویتنام Men Of War - Vietnam 2011

.: نسخه Reloaded + کرک :.

Men of War – Vietnam عنوان جدید از سری بازی های مردان جنگ می باشد که توسط کمپانی نام آشنای  1C منتشر شده است و از جانب شرکت Best Way حمایت یافته است که بی شک یکی از بهترین های سبک استراتژیک می باشد. در جنگل های سرسبز که کاملا با گیاهان جنگلی پوشیده است به سراغ جنگجویان آمریکایی در سال 1968 خواهید رفت. در بازی مأموریت های واقعاً هیجان انگیز را تجربه خواهید کرد، که شامل حمله به مناطق Cambodia، دفاع از پل محافظ ، و تعقیب و گریز تیم حریف به قصد نابودی  از جمله آنهاست. تیم مبارز آمریکا متشکل از 5 تکاور دوره دیده و مجرب می باشد که بدین ترتیب سازماندهی شده اند : John Merrill و Jim Walsh سرگروهبان و متخصصان مسلسل، مهندس و تخریب گر گروه Bill Kirby و دو تک تیرانداز ماهر به نام های Sonny Armstrong و Carl Dillan که هریک تجربه ویژه ای در امر استفاده از سلاح های دوربرد نیز دارند. صداگذاری عالی، تنوع و پیشرفت اسلحه ها، محیطی زیبا و حرفه ای و گرافیک عالی HDR  از ویژگی های این بازی زیبا است. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

 

پوریا سرمستی یک شنبه 25 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی مردان جنگ,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

بازی جدید و استراتژیک سیاه چال: پادشاه تاریکی Dungeons: The Dark Lord 2011

 

بازی جدید و استراتژیک سیاه چال: پادشاه تاریکی Dungeons: The Dark Lord 2011

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

Dungeons: The Dark Lord عنوان جدیدی است از سری بازی های Dungeons می باشد که سبک پرطرفدار استراتژیک و مدیریتی در آن حاکم است. کاراکترهای معروف بازی عبارتند از Vlezte یکی از قوی ترین شروران، Minos پادشاه زامبی ها و Calypso که در این بازی نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. بازی از محیطی سه بعدی و فانتزی بهره می برد و داستانی بسیار قوی که مربوط به موجودات ناشناخته و هیولاهای تاریکی است باعث جذابیت دوچندان بازی شده است. امکان بازی در حالت های مختلف همچون دوئل، مدیریت زمان، بقا و … وجود دارد که هریک در جایگاه خود از هیجان خاصی برخوردارند. گرافیک بازی باتوجه به حجم مناسب قابل قبول است.مهارت و تاکتیک های ویژه ی استراتژیک در این بازی مشاهده خواهید کرد که به جرأت می توان گفت نمونه آن تابحال در بازی های هم ژانر دیده نشده اند. امکان بازی MultiPlayer تا سقف 4 نفر و تغییر و ادیت نقشه از دیگر ویژگی های منحصربفرد این بازی زیبا است. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

 

پوریا سرمستی یک شنبه 25 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی سیاه چال,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی استراتژیک و افسانه ای King Arthur Fallen Champions

 

دانلود بازی استراتژیک و افسانه ای King Arthur Fallen Champions

.: نسخه Skidrow :.

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

به قلمرو بزرگ شاه آرتور کبیر خوش آمدید! داستان بازی ماجرای یک نجیب زاده ( شوالیه )،  یک ساحره و یک پیامبر را روایت می کند‎ ‎‏ و هرسه آنها قهرمانان جنگی خواهند شد که مدت ها پیش شروع شده است. این سه شخص برای نبرد با شیطان به نیروهای نظامی می پیوندند. می توانید در طول بازی ماموریت های خود را انتخاب و با upgrade‏ قهرمانانتان راه را برای خود هموار کنید. این بازی زیبا توسط کمپانی نام آشنای Paradox Interactive منتشر شده است و شرکت Neocore Games نقش بسزایی در حمایت و توسعه این بازی داشته است. بازی سبکی استراتژیک دارد و گرافیکی درخور تعریف را دربرگرفته است و گیم پلی بسیار قوی آن را همراهی می کند. تاکتیک های استراتژی جدید و قدرت کنترل و تسلط عالی گیمر از ویژگی های منحصربفرد این بازی می باشد. هم اکنون این بازی زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

 

پوریا سرمستی یک شنبه 25 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی افسانه ای,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید و استراتژیک سحر و جادو Might & Magic Clash of Heroes 2011

 

دانلود بازی جدید و استراتژیک سحر و جادو Might & Magic Clash of Heroes 2011

░  نسخه Reloaded + کرک  ░

یک توطئه شیطانی فاش شده است، حیات بشریت و دنیا تحت جادوهای ناشناسی از جانب بیگانگان مورد هجوم قرار گرفته است. داستانی فوق العاده هیجان انگیز که در آن قهرمانان به مبارزه با جادوگران بد ذات می روند. Ashan نام کاراکتر و مبارز اصلی داستان که با تجهیزات و امکانات کامل قصد رهبری تیم مبارزان را برعهده دارد. وجود سیستم مبارزه پویا و نوآور که باعث شده است تا گیمر از سبک مبارزه ای و روش مبارزه قهرمانان احساس یکنواختی را نداشته باشند. یک بازی RPG و استراتژیک در پیش دارید و تاکتیک های ویژه ای که در بازی بکار برده شده است باعث جذابیت آن شده است. شوالیه، اشباح، جنگجوهای جان سخت، جادوگران و بسیاری از انسان ها و موجودات دیگر کاراکترهای اصلی و فرعی این بازی مهیج را تشکیل می دهند. بازی از وموتور گرافیکی فوق العاده ای بهره می برد و همین امر باعث زیبایی دوچندان آن و نمایاندن ظرافت های ریز طراحی در بازی شده است. این بازی هیجان انگیز توسط کمپانی مشهور Ubisoft Entertainment حمایت یافته و کمپانی Capybara Games نشر و توسعه آن را برعهده گرفته است. هنر نمایش HD به همراه صداگذاری های واقعا زیبا و قدرتمند از این بازی پشتیبانی می کنند تا گیمر دنیایی جدید را در قالب یک بازی دنبال کند. هم اکنون می توانید این بازی زیبا و متفاوت را برای اولین بار از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

 

پوریا سرمستی یک شنبه 25 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی سحر و جادو,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید و کم حجم Orczz 1.0

 

دانلود بازی جدید و کم حجم Orczz 1.0

▐نسخه کرک شده THETA  ▐

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

بازی زیبای Orczz 1.0 که توسط کمپانی Camel 101 حمایت یافته و منتشر شده است یک بازی استراتژی و دفاعی است که در آن باید برج دفاعی انگلستان را مستحکم ساخته و با نیروهای خود مانع نفوذ دشمن بدان شوید. گفتنی است که در بازی موجودات غیرانسانی بیشتر به چشم آمده و بازی را به نوعی هیجان انگیز جلوه می دهند. محیط بسیار زیبا و گرافیکی که گیمر را مجذوب خود خواهد کرد، و دفاع بسیار عالی محافظان زمین در برابر اورک ها، استفاده از تجهیزات جنگی متفاوت و گیم پلی عالی باعث جذابیت دوچندان بازی شده است. در بازی بیش از 6 منطقه مختلف برای ادامه جریان بازی گنجانده شده است که باید در محیط های خاص از استراتژی خاصی برای نابودی دشمن استفاده کنید. بیش از 40 مرحله متفاوت و عالی که گیمر را به دنیای بازی فرا می خواند. هم اکنون می توانید این بازی کم حجم و مهیج را برای نخستین بار در میان سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

 

پوریا سرمستی یک شنبه 25 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی Orczz 1,0,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید شهرسازی Cities XL 2012

 

دانلود بازی جدید شهرسازی Cities XL 2012

▐نسخه سالم و معتبر Reloaded + کرک  ▐

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

امپراطوری مدرن خود را بسازید و یک شهردار موفق باشید. بازی Cities XL 2012 زیبا نسل جدید از بازی های شهرسازی است، که به شما این امکان را میدهد تا شهرهای خود را در نقشه های سه بعدی و واقعی بسازید و به عنوان شهردار و یک شهرساز حرفه ای عمل کنید. بیش از 1000 ساختمان و سازه و 62 نوع نقشه در اختیار دارید که 300 ساختمان و 15 نقشه آن، جدید و مختص این نسخه می باشد. آزادی و نامحدود بودن بازی این امکان را به گیمر می دهد که به راحتی شهر و یا شهرستان مورد نظر خود را بنابه سلایق خود آماده کند. به عنوان یک شهردار مجازی و وظیفه شناس باید تمامی اصول و نکات لازم برای ایجاد یک شهر اعم از ساخت راه ها و جاده های شهری مناسب برای حمل و نقل آسان و کنترل ترافیک، ارائه خدمات اجتماعی، محل های تفریحی و حتی مجتمع های مورد نیاز مردم و … را برای شهروندان خود محیا کنید. امکان معاملات و صادرات بین شهری را نیز در اختیار دارید و می توانید به مساحت شهر خود بیافزایید. بازی از گرافیکی فوق العاده ای بهره می برد و گیم پلی منحصربفردی آن را همراهی می کند و این نشان می دهد که کمپانی Monte Cristo این بار نیز قصد در توسعه دنیای مجازی خود نیز دارد. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

 

پوریا سرمستی یک شنبه 25 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی جدید شهر سازی,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی استراتژی جنگ جهانی دوم Making History 2 The War of the World

 

دانلود بازی استراتژی جنگ جهانی دوم Making History 2 The War of the World

░  نسخه Skidrow + کرک  ░

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

بازی تاریخی و زیبای Making History 2 The War of the World را طبق درخواست کاربران عزیز برای شما عزیزان آماده کرده ایم تا در یک بازی استراتژیک متفاوت تجربه جدیدی را کسب نمائید. در این بازی به دور از دغدغه گرافیک بالا ولی در یک گیم پلی عالی به دنیای هیجان انگیز جنگ جهانی دوم سفر خواهید کرد. محیطی سه بعدی، حضور کشورهای جنگ جهانی دوم و همچنین سلاح های کارآمدی که باعث افزایش قدرت تیم شما  و جذابیت بازی خواهد شد. کشور مورد نظر خود را انتخاب کرده و کنترل نیروهای دریایی، زمینی، هوایی را به دست بگیرید وقلب دشمن حمله ور شوید. امکان ساخت کارخانجات، شرکت های سازنده سلاح، ساختمان های امنیتی، پناهگاه و … وجود دارد که هریک در مستحکم سازی تیم شما سهیم خواهند بود. انواع تاکتیک های استراتژیک، گیم پلی فوق العاده، محیطی ساده، استراتژی تاریخی و مدرن، استفاده از مکانیک بازی قدرتمند در ساخت از ویژگی های بارز این گیم زیبا و ساده می باشد. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

 

پوریا سرمستی یک شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی جنگ جهانی دوم,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید و استراتژیک جنگ های صلیبی Stronghold 3

 

دانلود بازی جدید و استراتژیک جنگ های صلیبی Stronghold 3

▐نسخه سالم و معتبر Skidrow + کرک  ▐

بازی جدید Stronghold 3 که توسط کمپانی FireFly Studios ساخته شده و SouthPeak Games منتشر شده است دارای سبک استراتژیک می باشد و ششمین نسخه از سری بازی های Stronghold می باشد، که گیمرهای حرفه ای با آن آشنایی دارند که اولین نسخه آن در سال 2001 منتشر شد. The Wolf که در نسخه های پیشین نیز حضور داشت و کاراکتر اول داستان این سری بازی ها می باشد در این نسخه نیز پس از از دست دادن پادشاهی خشمگین و سر افکنده در گوشه و کنار به جمع آوری سلاح و سرباز می پردازد و به دنبال حق خود در پادشاهی می گردد که قصد دارد تا جایگاه واقعی خود در قلمرو پادشاهی را باز یابد. در بازی حق انتخاب با گیمر می باشد و می توانید تعیین کنید که ظالم باشید یا یک فداکار. در بازی سیاست و استراتژیک در نبرد اولین حرف را می زند، به طور مثال می توانید حیوانات مریض را راهی قلمرو دشمن کرده و باعث سرایت مریضی به آنها شده و دشمنان را از پای درآورید. می توانید غذاهای فاسد یا سمی را نیز همراه آذوقه برای آنها ارسال کنید تا با خوردن، ارتش دشمن مسموم شده و در جنگ برتریت داشته باشید، هم چنین از روش های صلح جویانه نیز می توانید استفاده کنید. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی یک شنبه 29 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی جنگ های صلیبی3,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید و محبوب Achtung Panzer Operation Star 2011

 

دانلود بازی جدید و محبوب Achtung Panzer Operation Star 2011

▐نسخه سالم و معتبر Skidrow + کرک  ▐

Achtung Panzer Operation Star عنوان جدیدترین بازی است که توسط کمپانی Graviteam حمایت یافته و منتشر شده است. داستان بازی در محیطی سه بعدی و در سال 1943 اتفاق می افتد جایی که لشگر زرهی آلمان به مصاف جماهیر شوروی رفته است و جنگ جهانی به وقوع پیوسته است. بازی نیمه استراتژیک و اکشن که دارای نقشه های بزرگ و وسیع می باشد و طوری که 260 کیلومترمربع را در اختیار دارید تا به درگیری با دشمن بپردازید و پایگاه های خود را بنا کنید. تأثیر آب و هوا، مدل های فیزیکی و کامل، آمار و نتایج پس از عملیات، امکان بجرای عملیات به صورت عملیاتی و تاکتیکی، انواع سلاح های کاربردی و تانک ها، گیم پلی عالی و گرافیک قابل قبول از ویژگی های این بازی جدید می باشد. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از سرورهای قدرتمند ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

 

پوریا سرمستی یک شنبه 28 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی Achtung Panzer Operation Star 2011,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید و کم حجم جنگ بزرگ کوچک مردان Great Little Wargame 2011

 

دانلود بازی جدید و کم حجم جنگ بزرگ کوچک مردان Great Little Wargame 2011

▐نسخه نهایی پک T_Bag  ▐

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

Great Little Wargame عنوان بازی جدیدی است که با عنوان جنگ های کبیر، کوچک مردان و توسط کمپانی Rubicon حمایت یافته و منتشر شده است. بازی مبتنی بر پایه و موتور گرافیکی 3D که سبکی استراتژی اکشن را در خود جای داده است. باید در یک محیط جنگی که آمیخته به سبک اکشن نیز می باشد، نیروهای خود را که شامل سربازان، وسایل نقلیه جنگی سبک و سنگین می باشد گرد هم آورده و پس از آمادگی های لازم به دفاع از قلمرو خود و حمله به دشمن روی بیاورید. یکی از نقاطی که باعث شهرت این بازی شده است حجم کم و گرافیک سه بعدی نیز می باشد ولی مهمتر از آن سبک و گیم پلی آن است که آمیخته با نوعی طنز و حرکات خنده دار است که نشاط را برای گیمر به ارمغان می آورد. هم اکنون این بازی زیبا را برای اولین بار از سرورهای قدرتمند ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

 

پوریا سرمستی یک شنبه 27 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی مردان کوچک,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید کم حجم و بسیار زیبای My Kingdom For The Princess 3 Final

 

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

نسخه سوم از بازی بسیار زیبای پادشاهی من برای پرنسس که در نسخه های پیشین خود ثابت کرد که یکی از محبوب ترین ها در امر ساخت و برپایی قبیله است. شاه آرتور و پرنسس در نسخه دوم از بازی با یک بحران روبرو بودند و باید برای بهم رسیدن از گزند دشمنان فرار کرده و یا آنها را نابود می کردند. حال در نسخه سوم این دو به هم پیوسته و زندگی آرومی را تشکیل داده اند و صاحب سه فرزند شدند. حال توطئه ای در دربار شاه آرتور در حال وقوع است و باعث تخریب و نابودی قلمرو می شود. باید با تمام دقت و سرعت عمل خود قلمرو پادشاهی از دست رفته را بازگردانید. در واقع این نسخه مشهور به بازسازی پادشاهی است و باید به تجدید نیرو پرداخته و با قوای بیشتر به تشکیل قبیله و روستای خود پرداخته و در نتیجه قلمرو خود را پایدار سازید. گیم پلی عالی، گرافیک قابل قبول، حجم کم و رنگ بندی های زیبا از ویژگی های این بازی فوق العاده زیبا است. هم اکنون نسخه Portable این بازی زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

 

پوریا سرمستی یک شنبه 26 دی 1390برچسب:دانلود بازی رایگان پادشاهی من برای پرنسس,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود مجموعه 130 بازی سرگرم کننده کم حجم Compact Games Collection 2011

 

دانلود مجموعه 130 بازی سرگرم کننده کم حجم Compact=

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

▐کاهش حجم از 1.2 گیگابایت به 800 مگابایت بدون حذفیات ▐

▐به همراه کدهای لایسنس و شماره اکتیو برای رایگان سازی بازی ها ▐

با یک مجموعه کمیاب و ویژه در خدمت شما هستیم. بازی های کم حجم که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند و حتی برخی بازی های معروف که حجیم نیز هستند و برای طراحی و پیاده سازی آنها از سرمایه های هنگفتی نیز استفاده شده است، نمی توانند جایگاه بازی های کم حجم ولی معروفی همچون پرنده های خشمگین، ماریو، سونیک، توپ های رنگی و.. را تصاحب کنند. در همین راستا مجموعه 130 بازی خانگی و یا همان Game House را که این سبک بازی ها مناسب برای تمام سنین نیز می باشد را برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم. استانداردهایی که این بازی ها از آن پیروی می کنند بسیار است و نمونه ی کوچکی از کاربرد آنها استفاده در مسافرت های جمعی و خانوادگی است که با نصب این بازی ها روی لپ تاپ و یا PC های قابل حمل دیگر، به آسانی می توانید اوقات فراغت خوبی برای تمامی دوستان و آشنایان خود رقم بزنید. در این کلکسیون کامل انواع سبک و دسته بندی اعم از استراتژی، اکشن، فکری، ماجرایی، ورزشی و کودکانه گردآوری شده است که بی شک بسیاری دنبال همچین مجموعه ای بوده و نمونه های آن را در فروشگاه های اینترنتی مختلفی دیده اید. به سراغ معرفی این مجموعه زیبا می رویم :

این مجموعه همان طور که ذکر شد شامل 130 بازی منتشر شده در سال 2011 و در قالب بیش از 6 سبک می باشد که نمونه هایی از این بازی ها عبارتند از : ورژن های کامل سری بازی های معروف Magic Ball و Magic، بازی های Puzzle و Poker، مجموعه بازی های Mah Jong و سری بازی های Super Jigsaw و بسیاری بازی دیگر که برای آشنایی بیشتر کاربران عزیز، لیستی از آیکون های این مجموعه بازی ها را آماده کرده ایم که در ادامه مطلب می توانید مشاهده کنید. بسیاری از این بازی ها نیازی به نصب نداشته و به آسانی و بدون نیاز به سیستم سخت افزاری قدرتمندی قابل اجرا هستند. تمامی بازی ها با توجه به گرافیک مناسب و گیم پلی قدرتمند انتخاب و گلچین شده اند. تیم ایرانیان دانلود امید دارد این مجموعه زیبا مورد پسند شما کاربران عزیز قرار گرفته و رضایت شما را جلب نماید.

 

پوریا سرمستی یک شنبه 25 دی 1390برچسب:دانلود بازی رایگان,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد
آخرین مطالب ارسالی
دانلود بازی ترسناک و مهیج قلعه زامبی ها Fort Zombie: Romero Mod
دانلود بازی جدید و زیبای Warhammer 40,000 – Space Marine
دانلود بازی جدید و فوق العاده زیبای Hard Reset 2011
دانلود پکیج تمامی نسخه های بازی محبوب سرباز کوچولو Metal Slug Complete Collection
دانلود مجموعه جدید 3850 بازی فلش کم حجم 2012 The Best 3850 Mini Games
دانلود بازی فوق العاده زیبای سام در شهر عجایب Clover: A Curious Tale
دانلود بازی جدید و فوق العاده زیبای Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad 2011
دانلود بازی جدید و اکشن Two Worlds 2 Pirates Of The Flying Fortress 2011
توجه.توجه.توجه...
دانلود بازی جدید کم حجم و مهیج تیم قهرمان ها Bunch Of Heroes 1.0
دانلود بازی اکشن و فوق العاده زیبای NecrovisioN : Lost Company
دانلود بازی جدید کم حجم و فوق العاده زیبای جنگجوی چوبی OIO: The Game 2011
دانلود بازی جدید و فوق العاده هیجان انگیز The Cursed Crusade 2011
دانلود رایگان بازی کامپیوتری بسیار زیبا و محبوب Driver: San Francisco 2011
دانلود رایگان جدیدترین آپدیت های سه بازی مشهور و جدید
دانلود بازی مهیج و زیبای Two Worlds II 2011
دانلود بازی انیمیشنی و فوق العاده مهیج تیزپا Bolt
دانلود بازی جدید و فانتزی دو خواهر جنگجو Chantelise A Tale of Two Sisters 2011
دانلود بازی افسانه ای و فوق العاده هیجان انگیز Konung 3 Ties Of The Dynasty 2010
دانلود بازی جدید مأموریت جهانی: کماندو در لیبی Global Ops Commando Libya2011
درباره وب
به وبلاگ من خوش آمدید

آمار کاربران
 
چه کسانی به ما لینک دادند؟

نوسندگان
پوریا سرمستی

لینک دوستان
موزیک ایرانی و خارجی (رپ)
اسرار زندگي
گیم
games
دانلود سریع و جدید
دانلود games
Rapid-dl بزرگترین مرجع دانلود
سرزمين عاشقان
گردشگری ترکیه
دانستنی ها
نمونه سوالات ریاضی راهنمایی
همه چیز خنده دار
ایرانیان دانلود
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ایرانیان دانلود و آدرس computer-dl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب وبلاگ کتاب الکترونیکی

بخش ویژه

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 96
بازدید کل : 113016
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



Alternative content