computer-dl

پوریا سرمستی

computer-dl

http://computer-dl.loxblog.com

ایرانیان دانلود

پکیج جدید و کامل سری بازی های سام ماجراجو Serious Sam: Anthologhy 2011

ایرانیان دانلود

به وبلاگ من خوش آمدید

ایرانیان دانلود

 
کاربر مهمان، خوش آمديد!   امروز  
 
فهرست اصلی
لینکهای سریع
صفحه اول
آرشیو
ایمیل
موضوعات





آرشیو مطالب

لینکستان
آرشیو تماس با ما


پکیج جدید و کامل سری بازی های سام ماجراجو Serious Sam: Anthologhy 2011

 

پکیج جدید و کامل سری بازی های سام ماجراجو Serious Sam: Anthologhy 2011

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

▐نسخه های سالم Repack و کرک شده + نصب آسان  ▐

▐شامل 7 عنوان از سری بازی های Serious Sam از سال 2001 تا 2011 ▐

:: به همراه لینک خرید پستی ::

باری دیگر با ارمغانی متفاوت از ایرانیان دانلود در خدمت شما عزیزان هستیم. نخستین نسخه از سری بازی های جذاب سام ماجراجو که با عرضه خود در سال 2001 توانست هیاهوی بسیاری در دنیای بازی های رایانه ای به خصوص اکشن به پا کند، حرکتی رو به سوی انقلابی دیگر در صنعت بازی سازی بود. داستان بازی در رابطه با رویارویی بشر با شیاطین کهکشانی در آینده نزدیک و مکان بازی در کشور مصر در حال رخ دادن است . اوج جذابیت این بازی بی نظیر تا به آن زمان اکشن بسیار جذاب شلیک کننده بازی، گرافیک عالی و داستان ها مبارزات جذاب و پرهیجان و همچنین طنز جالب موجود در بازیست که بازیکن را کاملا مجذوب خود می کند . Serious Sam: The First Encounter در سال 2001 نمره فوق عالی منتقدان نقد بازی دنیا را به دلیل فیلم نامه بسیار زیبا و جذاب، ارزش درونی بسیار و گرافیک عالی اش از آن خود کرد. نسخه های متعددی از این بازی را تا به حال دیده اید به طور مثال نسخه Serious Sam HD The First Encounter نسخه بازسازی شده Serious Sam 1 می باشد که شامل آپدیت در بخش گرافیک، افزایش قدرت گیم پلی و بسیاری از موارد دیگر نیز می باشد. با گذشت زمان و جا افتادن سری بازی های سام ماجراجو، طراحان این بازی به فکر افزایش قدرت گیم پلی و طرح و پیاده سازی گرافیک بهتری بودند و از این رو به انتشار نسخه های متفاوت با کیفیت HD نمودند که با استقبال خوبی مواجه شدند. منتقدان که داستان بازی را بسیار مبتدی و فقط مبارزه انسان برای مقابله با حملات موجودات ناشناخته به زمین می خواندند، با پیشرفت و استقبال از این سری بازی ها به این نتیجه پی بردند که پیشرفت در قالب داستانی ساده برای یک گیمر بسیار مهیج تر از بازی های معمایی پیچیده است. به سراغ معرفی این پکیج کامل می رویم:

این مجموعه همان طور که ذکر شد شامل 7 بازی با عنوان های منتشر شده از سال 2001 تا 2011 بازی سام ماجراجو می باشد. تمامی بازی ها نسخه RePack بوده و نیازی به کرک کردن نیز ندارند. اسامی بازی های موجود در پکیج در ادامه مطلب موجود است. درنسخه های HD گرافیک بازسازی شده و تکمیل یافته و همچنین قدرت گیم پلی عالی گنجانده شده است. تمامی نسخه ها از زبان انگلیسی پشتیبانی می کنند و به صورت نصب آسان یا Easy Setup نیز می باشند. امیدواریم این مجموعه زیبا که برای نخستین بار در بین سایت های ایرانی توسط وب سایت ایرانیان دانلود ارائه شده است مورد پسند قرار گرفته و رضایت شما عزیزان را جلب نماید.

پوریا سرمستی سه شنبه 6 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی سام ماجرا جو,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید و فانتزی مبارزات تن به تن Ougon Musou Kyoku 2011

 

دانلود بازی فانتزی مبارزات تن به تن Ougon Musou Kyoku

▐ نسخه سالم و کم حجم شده + آپدیت ورژن 1.10 و افزودنی ها ▐

Ougon Musou Kyoku عنوان مشهوری که توسط کمپانی 07th Expansion تولید و منتشر شده است که در اکتبر 2011 با نام Ogon X Musokyoku برای کنسول Xbox 360 منتشر شد. بازی در سبک مبارزات تن به تن و تلاش برای قهرمانی می باشد( همانند سری بازی های تیکن ) که خشونت و درگیری مهم ترین اولویت در آن می باشد. به انتخاب خود یکی از کاراکترهای مبارز را انتخاب کرده و وارد میادین جنگ خواهید شد. وجود برخی امکانات و سبک های مبارزه در بازی باعث شده است تا این بازی متفاوت تر از بازی های هم سبک خود جلوه نماید. وجود بیش از 5 سبک و حالت برای حمله، گارد دفاعی، حالت نابودی و جادو که در هر حالت کاراکتر ژست مربوط به آن حالت را به خود می گیرد. حس انتقام در هریک از مبارزان به خوبی مشهود است و هریک برای کسب قدرت تا پای جان تلاش خواهند کرد. امکان ارتقای قدرت کاراکتر یکی دیگر از ویژگی های این بازی مهیج می باشد. در کل بازی سراسر هیجان و متفاوت را تجربه خواهید کرد و چنانچه که طرفدار این سبک بازی های می باشید بی تردید این بازی را به آرشیو بازی های خود بیافزایید.

پوریا سرمستی سه شنبه 28 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی مبارزات تن به تن,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید عملیات نجات هلیکوپتری Choplifter HD 2012

 

دانلود بازی جدید عملیات نجات هلیکوپتری Choplifter HD 2012

▐نسخه سالم و معتبر Skidrow + کرک ▐

بازی کلاسیک و  زیبای Choplifter این بار در سال 2012 و با عنوان HD منتشر شده است تا با گرافیکی قدرتمند خود را در دسته بازی های محبوب سال جدید جای دهد. داستان بازی مربوط به خلبانان آموزش دیده است که با هدایت هلیکوپترهای تعبیه شده، اقدام به نجات افرادی که به دلایل مختلف دچار مشکل شده اند، نمایند. نجات تکنسین هایی که در جایگاه های نفت گرفتار شده اند، آزادی اسیرهای جنگی، کمک به بازماندگان جنگ و برگرداندن آن ها به پشتیبانی و دیگر عملیات اورژانسی که در مراحل بازی هریک را تجربه خواهید کرد. به تیم C.H.O.P  دعوت شده اید، تیم حفاظت و نجاتی که بسیار صاحب نام بوده و وجود شما چالش را به این گروه باز می گرداند. بیش از 30 مرحله متنوع، انواع مدل های مختلف از هلیکوپترها، وجود مکان های مختلف برای اجرای عملیات، گیم پلی بسیار عالی، گرافیک HD و آموزش های قبل از مرحله از ویژگی های این بازی زیبا می باشد. هم اکنون می توانید نسخه سالم این بازی زیبا را از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی سه شنبه 28 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی نجات هواپیما,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود رایگان بازی استراتژی Men Of War نسخه کم حجم شده

 

 

 

 

دانلود رایگان بازی استراتژی Men Of War نسخه کم حجم شده

Men Of War یا مردان جنگ، عنوان بازی اکشن و استراتژی است که توسط کمپانی بزرگ Best Way انتشار یافته است. داستان بازی مربوط به جنگ جهانی دوم است و دارای 23 مأموریت است که به انتخاب خود می توانید در کشورهایی همانند شوروی، آلمان، ایتالیا، روسیه و… این مأموریت ها را به انجام برسانید، باید نیروهای خود را سازماندهی کنید و آموزش و توانایی های لازم را بر اساس توانایی های منحصر بفرد هریک از آنها بیاموزید و روانه میادین جنگ کنید. بازی دارای امکاناتی مانند رانندگی با ماشین و تانک، سلاح سنگین و بیش از 100 نیروی نظامی متفاوت مثل تانک، توپ‌خانه، هواپیما (شامل جنگی، بمب افکن، ترابری)، کشتی‌های جنگی و قایق از قبیل گشت زن، جنگی و ناو کوچک توپدار است. هم اکنون نسخه کم حجم شده این بازی زیبا را از ایرانیان دانلود به طور رایگان دریافت کنید.

پوریا سرمستی سه شنبه 8 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی Men Of War ,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید و کم حجم Orczz 1.0

 

دانلود بازی جدید و کم حجم Orczz 1.0

▐نسخه کرک شده THETA  ▐

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

بازی زیبای Orczz 1.0 که توسط کمپانی Camel 101 حمایت یافته و منتشر شده است یک بازی استراتژی و دفاعی است که در آن باید برج دفاعی انگلستان را مستحکم ساخته و با نیروهای خود مانع نفوذ دشمن بدان شوید. گفتنی است که در بازی موجودات غیرانسانی بیشتر به چشم آمده و بازی را به نوعی هیجان انگیز جلوه می دهند. محیط بسیار زیبا و گرافیکی که گیمر را مجذوب خود خواهد کرد، و دفاع بسیار عالی محافظان زمین در برابر اورک ها، استفاده از تجهیزات جنگی متفاوت و گیم پلی عالی باعث جذابیت دوچندان بازی شده است. در بازی بیش از 6 منطقه مختلف برای ادامه جریان بازی گنجانده شده است که باید در محیط های خاص از استراتژی خاصی برای نابودی دشمن استفاده کنید. بیش از 40 مرحله متفاوت و عالی که گیمر را به دنیای بازی فرا می خواند. هم اکنون می توانید این بازی کم حجم و مهیج را برای نخستین بار در میان سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

 

پوریا سرمستی یک شنبه 25 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی Orczz 1,0,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید و محبوب Achtung Panzer Operation Star 2011

 

دانلود بازی جدید و محبوب Achtung Panzer Operation Star 2011

▐نسخه سالم و معتبر Skidrow + کرک  ▐

Achtung Panzer Operation Star عنوان جدیدترین بازی است که توسط کمپانی Graviteam حمایت یافته و منتشر شده است. داستان بازی در محیطی سه بعدی و در سال 1943 اتفاق می افتد جایی که لشگر زرهی آلمان به مصاف جماهیر شوروی رفته است و جنگ جهانی به وقوع پیوسته است. بازی نیمه استراتژیک و اکشن که دارای نقشه های بزرگ و وسیع می باشد و طوری که 260 کیلومترمربع را در اختیار دارید تا به درگیری با دشمن بپردازید و پایگاه های خود را بنا کنید. تأثیر آب و هوا، مدل های فیزیکی و کامل، آمار و نتایج پس از عملیات، امکان بجرای عملیات به صورت عملیاتی و تاکتیکی، انواع سلاح های کاربردی و تانک ها، گیم پلی عالی و گرافیک قابل قبول از ویژگی های این بازی جدید می باشد. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از سرورهای قدرتمند ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

 

پوریا سرمستی یک شنبه 28 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی Achtung Panzer Operation Star 2011,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید و کم حجم جنگ بزرگ کوچک مردان Great Little Wargame 2011

 

دانلود بازی جدید و کم حجم جنگ بزرگ کوچک مردان Great Little Wargame 2011

▐نسخه نهایی پک T_Bag  ▐

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

Great Little Wargame عنوان بازی جدیدی است که با عنوان جنگ های کبیر، کوچک مردان و توسط کمپانی Rubicon حمایت یافته و منتشر شده است. بازی مبتنی بر پایه و موتور گرافیکی 3D که سبکی استراتژی اکشن را در خود جای داده است. باید در یک محیط جنگی که آمیخته به سبک اکشن نیز می باشد، نیروهای خود را که شامل سربازان، وسایل نقلیه جنگی سبک و سنگین می باشد گرد هم آورده و پس از آمادگی های لازم به دفاع از قلمرو خود و حمله به دشمن روی بیاورید. یکی از نقاطی که باعث شهرت این بازی شده است حجم کم و گرافیک سه بعدی نیز می باشد ولی مهمتر از آن سبک و گیم پلی آن است که آمیخته با نوعی طنز و حرکات خنده دار است که نشاط را برای گیمر به ارمغان می آورد. هم اکنون این بازی زیبا را برای اولین بار از سرورهای قدرتمند ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

 

پوریا سرمستی یک شنبه 27 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی مردان کوچک,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود مجموعه 130 بازی سرگرم کننده کم حجم Compact Games Collection 2011

 

دانلود مجموعه 130 بازی سرگرم کننده کم حجم Compact=

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

▐کاهش حجم از 1.2 گیگابایت به 800 مگابایت بدون حذفیات ▐

▐به همراه کدهای لایسنس و شماره اکتیو برای رایگان سازی بازی ها ▐

با یک مجموعه کمیاب و ویژه در خدمت شما هستیم. بازی های کم حجم که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند و حتی برخی بازی های معروف که حجیم نیز هستند و برای طراحی و پیاده سازی آنها از سرمایه های هنگفتی نیز استفاده شده است، نمی توانند جایگاه بازی های کم حجم ولی معروفی همچون پرنده های خشمگین، ماریو، سونیک، توپ های رنگی و.. را تصاحب کنند. در همین راستا مجموعه 130 بازی خانگی و یا همان Game House را که این سبک بازی ها مناسب برای تمام سنین نیز می باشد را برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم. استانداردهایی که این بازی ها از آن پیروی می کنند بسیار است و نمونه ی کوچکی از کاربرد آنها استفاده در مسافرت های جمعی و خانوادگی است که با نصب این بازی ها روی لپ تاپ و یا PC های قابل حمل دیگر، به آسانی می توانید اوقات فراغت خوبی برای تمامی دوستان و آشنایان خود رقم بزنید. در این کلکسیون کامل انواع سبک و دسته بندی اعم از استراتژی، اکشن، فکری، ماجرایی، ورزشی و کودکانه گردآوری شده است که بی شک بسیاری دنبال همچین مجموعه ای بوده و نمونه های آن را در فروشگاه های اینترنتی مختلفی دیده اید. به سراغ معرفی این مجموعه زیبا می رویم :

این مجموعه همان طور که ذکر شد شامل 130 بازی منتشر شده در سال 2011 و در قالب بیش از 6 سبک می باشد که نمونه هایی از این بازی ها عبارتند از : ورژن های کامل سری بازی های معروف Magic Ball و Magic، بازی های Puzzle و Poker، مجموعه بازی های Mah Jong و سری بازی های Super Jigsaw و بسیاری بازی دیگر که برای آشنایی بیشتر کاربران عزیز، لیستی از آیکون های این مجموعه بازی ها را آماده کرده ایم که در ادامه مطلب می توانید مشاهده کنید. بسیاری از این بازی ها نیازی به نصب نداشته و به آسانی و بدون نیاز به سیستم سخت افزاری قدرتمندی قابل اجرا هستند. تمامی بازی ها با توجه به گرافیک مناسب و گیم پلی قدرتمند انتخاب و گلچین شده اند. تیم ایرانیان دانلود امید دارد این مجموعه زیبا مورد پسند شما کاربران عزیز قرار گرفته و رضایت شما را جلب نماید.

 

پوریا سرمستی یک شنبه 25 دی 1390برچسب:دانلود بازی رایگان,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 11 صفحه بعد
آخرین مطالب ارسالی
دانلود بازی ترسناک و مهیج قلعه زامبی ها Fort Zombie: Romero Mod
دانلود بازی جدید و زیبای Warhammer 40,000 – Space Marine
دانلود بازی جدید و فوق العاده زیبای Hard Reset 2011
دانلود پکیج تمامی نسخه های بازی محبوب سرباز کوچولو Metal Slug Complete Collection
دانلود مجموعه جدید 3850 بازی فلش کم حجم 2012 The Best 3850 Mini Games
دانلود بازی فوق العاده زیبای سام در شهر عجایب Clover: A Curious Tale
دانلود بازی جدید و فوق العاده زیبای Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad 2011
دانلود بازی جدید و اکشن Two Worlds 2 Pirates Of The Flying Fortress 2011
توجه.توجه.توجه...
دانلود بازی جدید کم حجم و مهیج تیم قهرمان ها Bunch Of Heroes 1.0
دانلود بازی اکشن و فوق العاده زیبای NecrovisioN : Lost Company
دانلود بازی جدید کم حجم و فوق العاده زیبای جنگجوی چوبی OIO: The Game 2011
دانلود بازی جدید و فوق العاده هیجان انگیز The Cursed Crusade 2011
دانلود رایگان بازی کامپیوتری بسیار زیبا و محبوب Driver: San Francisco 2011
دانلود رایگان جدیدترین آپدیت های سه بازی مشهور و جدید
دانلود بازی مهیج و زیبای Two Worlds II 2011
دانلود بازی انیمیشنی و فوق العاده مهیج تیزپا Bolt
دانلود بازی جدید و فانتزی دو خواهر جنگجو Chantelise A Tale of Two Sisters 2011
دانلود بازی افسانه ای و فوق العاده هیجان انگیز Konung 3 Ties Of The Dynasty 2010
دانلود بازی جدید مأموریت جهانی: کماندو در لیبی Global Ops Commando Libya2011
درباره وب
به وبلاگ من خوش آمدید

آمار کاربران
 
چه کسانی به ما لینک دادند؟

نوسندگان
پوریا سرمستی

لینک دوستان
موزیک ایرانی و خارجی (رپ)
اسرار زندگي
گیم
games
دانلود سریع و جدید
دانلود games
Rapid-dl بزرگترین مرجع دانلود
سرزمين عاشقان
گردشگری ترکیه
دانستنی ها
نمونه سوالات ریاضی راهنمایی
همه چیز خنده دار
ایرانیان دانلود
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ایرانیان دانلود و آدرس computer-dl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب وبلاگ کتاب الکترونیکی

بخش ویژه

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 281
بازدید کل : 113683
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



Alternative content