computer-dl

پوریا سرمستی

computer-dl

http://computer-dl.loxblog.com

ایرانیان دانلود

ایرانیان دانلود

ایرانیان دانلود

به وبلاگ من خوش آمدید

ایرانیان دانلود

 
کاربر مهمان، خوش آمديد!   امروز  
 
فهرست اصلی
لینکهای سریع
صفحه اول
آرشیو
ایمیل
موضوعات





آرشیو مطالب

لینکستان
آرشیو تماس با ما


دانلود بازی استراتژیک و افسانه ای King Arthur Fallen Champions

 

دانلود بازی استراتژیک و افسانه ای King Arthur Fallen Champions

.: نسخه Skidrow :.

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

به قلمرو بزرگ شاه آرتور کبیر خوش آمدید! داستان بازی ماجرای یک نجیب زاده ( شوالیه )،  یک ساحره و یک پیامبر را روایت می کند‎ ‎‏ و هرسه آنها قهرمانان جنگی خواهند شد که مدت ها پیش شروع شده است. این سه شخص برای نبرد با شیطان به نیروهای نظامی می پیوندند. می توانید در طول بازی ماموریت های خود را انتخاب و با upgrade‏ قهرمانانتان راه را برای خود هموار کنید. این بازی زیبا توسط کمپانی نام آشنای Paradox Interactive منتشر شده است و شرکت Neocore Games نقش بسزایی در حمایت و توسعه این بازی داشته است. بازی سبکی استراتژیک دارد و گرافیکی درخور تعریف را دربرگرفته است و گیم پلی بسیار قوی آن را همراهی می کند. تاکتیک های استراتژی جدید و قدرت کنترل و تسلط عالی گیمر از ویژگی های منحصربفرد این بازی می باشد. هم اکنون این بازی زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

 

پوریا سرمستی یک شنبه 25 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی افسانه ای,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید و استراتژیک سحر و جادو Might & Magic Clash of Heroes 2011

 

دانلود بازی جدید و استراتژیک سحر و جادو Might & Magic Clash of Heroes 2011

░  نسخه Reloaded + کرک  ░

یک توطئه شیطانی فاش شده است، حیات بشریت و دنیا تحت جادوهای ناشناسی از جانب بیگانگان مورد هجوم قرار گرفته است. داستانی فوق العاده هیجان انگیز که در آن قهرمانان به مبارزه با جادوگران بد ذات می روند. Ashan نام کاراکتر و مبارز اصلی داستان که با تجهیزات و امکانات کامل قصد رهبری تیم مبارزان را برعهده دارد. وجود سیستم مبارزه پویا و نوآور که باعث شده است تا گیمر از سبک مبارزه ای و روش مبارزه قهرمانان احساس یکنواختی را نداشته باشند. یک بازی RPG و استراتژیک در پیش دارید و تاکتیک های ویژه ای که در بازی بکار برده شده است باعث جذابیت آن شده است. شوالیه، اشباح، جنگجوهای جان سخت، جادوگران و بسیاری از انسان ها و موجودات دیگر کاراکترهای اصلی و فرعی این بازی مهیج را تشکیل می دهند. بازی از وموتور گرافیکی فوق العاده ای بهره می برد و همین امر باعث زیبایی دوچندان آن و نمایاندن ظرافت های ریز طراحی در بازی شده است. این بازی هیجان انگیز توسط کمپانی مشهور Ubisoft Entertainment حمایت یافته و کمپانی Capybara Games نشر و توسعه آن را برعهده گرفته است. هنر نمایش HD به همراه صداگذاری های واقعا زیبا و قدرتمند از این بازی پشتیبانی می کنند تا گیمر دنیایی جدید را در قالب یک بازی دنبال کند. هم اکنون می توانید این بازی زیبا و متفاوت را برای اولین بار از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

 

پوریا سرمستی یک شنبه 25 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی سحر و جادو,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید و کم حجم Orczz 1.0

 

دانلود بازی جدید و کم حجم Orczz 1.0

▐نسخه کرک شده THETA  ▐

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

بازی زیبای Orczz 1.0 که توسط کمپانی Camel 101 حمایت یافته و منتشر شده است یک بازی استراتژی و دفاعی است که در آن باید برج دفاعی انگلستان را مستحکم ساخته و با نیروهای خود مانع نفوذ دشمن بدان شوید. گفتنی است که در بازی موجودات غیرانسانی بیشتر به چشم آمده و بازی را به نوعی هیجان انگیز جلوه می دهند. محیط بسیار زیبا و گرافیکی که گیمر را مجذوب خود خواهد کرد، و دفاع بسیار عالی محافظان زمین در برابر اورک ها، استفاده از تجهیزات جنگی متفاوت و گیم پلی عالی باعث جذابیت دوچندان بازی شده است. در بازی بیش از 6 منطقه مختلف برای ادامه جریان بازی گنجانده شده است که باید در محیط های خاص از استراتژی خاصی برای نابودی دشمن استفاده کنید. بیش از 40 مرحله متفاوت و عالی که گیمر را به دنیای بازی فرا می خواند. هم اکنون می توانید این بازی کم حجم و مهیج را برای نخستین بار در میان سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

 

پوریا سرمستی یک شنبه 25 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی Orczz 1,0,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید شهرسازی Cities XL 2012

 

دانلود بازی جدید شهرسازی Cities XL 2012

▐نسخه سالم و معتبر Reloaded + کرک  ▐

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

امپراطوری مدرن خود را بسازید و یک شهردار موفق باشید. بازی Cities XL 2012 زیبا نسل جدید از بازی های شهرسازی است، که به شما این امکان را میدهد تا شهرهای خود را در نقشه های سه بعدی و واقعی بسازید و به عنوان شهردار و یک شهرساز حرفه ای عمل کنید. بیش از 1000 ساختمان و سازه و 62 نوع نقشه در اختیار دارید که 300 ساختمان و 15 نقشه آن، جدید و مختص این نسخه می باشد. آزادی و نامحدود بودن بازی این امکان را به گیمر می دهد که به راحتی شهر و یا شهرستان مورد نظر خود را بنابه سلایق خود آماده کند. به عنوان یک شهردار مجازی و وظیفه شناس باید تمامی اصول و نکات لازم برای ایجاد یک شهر اعم از ساخت راه ها و جاده های شهری مناسب برای حمل و نقل آسان و کنترل ترافیک، ارائه خدمات اجتماعی، محل های تفریحی و حتی مجتمع های مورد نیاز مردم و … را برای شهروندان خود محیا کنید. امکان معاملات و صادرات بین شهری را نیز در اختیار دارید و می توانید به مساحت شهر خود بیافزایید. بازی از گرافیکی فوق العاده ای بهره می برد و گیم پلی منحصربفردی آن را همراهی می کند و این نشان می دهد که کمپانی Monte Cristo این بار نیز قصد در توسعه دنیای مجازی خود نیز دارد. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

 

پوریا سرمستی یک شنبه 25 دی 1390برچسب:دانلود رایگان بازی جدید شهر سازی,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود مجموعه 130 بازی سرگرم کننده کم حجم Compact Games Collection 2011

 

دانلود مجموعه 130 بازی سرگرم کننده کم حجم Compact=

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

▐کاهش حجم از 1.2 گیگابایت به 800 مگابایت بدون حذفیات ▐

▐به همراه کدهای لایسنس و شماره اکتیو برای رایگان سازی بازی ها ▐

با یک مجموعه کمیاب و ویژه در خدمت شما هستیم. بازی های کم حجم که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند و حتی برخی بازی های معروف که حجیم نیز هستند و برای طراحی و پیاده سازی آنها از سرمایه های هنگفتی نیز استفاده شده است، نمی توانند جایگاه بازی های کم حجم ولی معروفی همچون پرنده های خشمگین، ماریو، سونیک، توپ های رنگی و.. را تصاحب کنند. در همین راستا مجموعه 130 بازی خانگی و یا همان Game House را که این سبک بازی ها مناسب برای تمام سنین نیز می باشد را برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم. استانداردهایی که این بازی ها از آن پیروی می کنند بسیار است و نمونه ی کوچکی از کاربرد آنها استفاده در مسافرت های جمعی و خانوادگی است که با نصب این بازی ها روی لپ تاپ و یا PC های قابل حمل دیگر، به آسانی می توانید اوقات فراغت خوبی برای تمامی دوستان و آشنایان خود رقم بزنید. در این کلکسیون کامل انواع سبک و دسته بندی اعم از استراتژی، اکشن، فکری، ماجرایی، ورزشی و کودکانه گردآوری شده است که بی شک بسیاری دنبال همچین مجموعه ای بوده و نمونه های آن را در فروشگاه های اینترنتی مختلفی دیده اید. به سراغ معرفی این مجموعه زیبا می رویم :

این مجموعه همان طور که ذکر شد شامل 130 بازی منتشر شده در سال 2011 و در قالب بیش از 6 سبک می باشد که نمونه هایی از این بازی ها عبارتند از : ورژن های کامل سری بازی های معروف Magic Ball و Magic، بازی های Puzzle و Poker، مجموعه بازی های Mah Jong و سری بازی های Super Jigsaw و بسیاری بازی دیگر که برای آشنایی بیشتر کاربران عزیز، لیستی از آیکون های این مجموعه بازی ها را آماده کرده ایم که در ادامه مطلب می توانید مشاهده کنید. بسیاری از این بازی ها نیازی به نصب نداشته و به آسانی و بدون نیاز به سیستم سخت افزاری قدرتمندی قابل اجرا هستند. تمامی بازی ها با توجه به گرافیک مناسب و گیم پلی قدرتمند انتخاب و گلچین شده اند. تیم ایرانیان دانلود امید دارد این مجموعه زیبا مورد پسند شما کاربران عزیز قرار گرفته و رضایت شما را جلب نماید.

 

پوریا سرمستی یک شنبه 25 دی 1390برچسب:دانلود بازی رایگان,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

صفحه قبل 1 ... 12 13 14 15 16 ... 17 صفحه بعد
آخرین مطالب ارسالی
دانلود بازی ترسناک و مهیج قلعه زامبی ها Fort Zombie: Romero Mod
دانلود بازی جدید و زیبای Warhammer 40,000 – Space Marine
دانلود بازی جدید و فوق العاده زیبای Hard Reset 2011
دانلود پکیج تمامی نسخه های بازی محبوب سرباز کوچولو Metal Slug Complete Collection
دانلود مجموعه جدید 3850 بازی فلش کم حجم 2012 The Best 3850 Mini Games
دانلود بازی فوق العاده زیبای سام در شهر عجایب Clover: A Curious Tale
دانلود بازی جدید و فوق العاده زیبای Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad 2011
دانلود بازی جدید و اکشن Two Worlds 2 Pirates Of The Flying Fortress 2011
توجه.توجه.توجه...
دانلود بازی جدید کم حجم و مهیج تیم قهرمان ها Bunch Of Heroes 1.0
دانلود بازی اکشن و فوق العاده زیبای NecrovisioN : Lost Company
دانلود بازی جدید کم حجم و فوق العاده زیبای جنگجوی چوبی OIO: The Game 2011
دانلود بازی جدید و فوق العاده هیجان انگیز The Cursed Crusade 2011
دانلود رایگان بازی کامپیوتری بسیار زیبا و محبوب Driver: San Francisco 2011
دانلود رایگان جدیدترین آپدیت های سه بازی مشهور و جدید
دانلود بازی مهیج و زیبای Two Worlds II 2011
دانلود بازی انیمیشنی و فوق العاده مهیج تیزپا Bolt
دانلود بازی جدید و فانتزی دو خواهر جنگجو Chantelise A Tale of Two Sisters 2011
دانلود بازی افسانه ای و فوق العاده هیجان انگیز Konung 3 Ties Of The Dynasty 2010
دانلود بازی جدید مأموریت جهانی: کماندو در لیبی Global Ops Commando Libya2011
درباره وب
به وبلاگ من خوش آمدید

آمار کاربران
 
چه کسانی به ما لینک دادند؟

نوسندگان
پوریا سرمستی

لینک دوستان
موزیک ایرانی و خارجی (رپ)
اسرار زندگي
گیم
games
دانلود سریع و جدید
دانلود games
Rapid-dl بزرگترین مرجع دانلود
سرزمين عاشقان
گردشگری ترکیه
دانستنی ها
نمونه سوالات ریاضی راهنمایی
همه چیز خنده دار
ایرانیان دانلود
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ایرانیان دانلود و آدرس computer-dl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب وبلاگ کتاب الکترونیکی

بخش ویژه

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 113090
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



Alternative content